Základní licence fastfoodu Mr.Kebab stojí 270 tisíc korun a měsíční poplatky činí 5 až 8% z ročního obratu.
Středa
27.04.2016
Fastfoodová franšíza Mr.Kebab změnila koncepci menuboardových nosičů. S novým designem chce vstoupit na český trh.
 

Jednou z výhod franšízingu je možnost vyvarovat se chyb v počáteční fázi podnikání. V neposlední řadě je to i podpora centrály pokud jde o zavádění novinek, díky nimž může franšíza držet krok s rychle se vyvíjejícím trhem. Mr.Kebab v tomto ohledu považuje za úspěch zavedení nových menuboardových nosičů, které zajistilo trvalý nárůst tržeb o 10% „Ukázalo se, že to byla dobrá volba. Svojí úlohu sehrálo i zakomponování Multi TV panelu, skrze nějž dokážeme centrálně i individuálně komunikovat s našimi klienty,“ komentuje poslední novinky kebabového fastfoodu majitel sítě Ľubor Lelovits.

Kromě úspěšného re-brandingu nosičů se v nedávné době podařilo otevřít restauraci v žilinském obchodním centru Aupark. „Spolupráce je úspěšná, i když z počátku byly určité personální obtíže. Ale po úvodních, trochu chaotických měsících v období Vánoc a Silvestra už restaurace funguje v zaběhnutém a zaškoleném režimu,“ hodnotí počáteční fázi nového provozu majitel sítě.

Ačkoliv se vedení firmy z těchto úspěchů těší, není spokojeno s pomalým tempem rozšiřování sítě na Slovensku a v Česku. Důvody tohoto stavu vidí Lelovits především v malém povědomí toho, co to franšíza vlastně je. „Mnozí si po úvodních informacích vyhodnotí franšízu jako vyhazování peněz za něco, co by zvládli sami. Realita je pak taková, že se jim vlastní byznys nikdy nepodaří nastartovat,“ říká Lelovits.

Právě poskytnutí know-how je tím, co podle něj zájemci zatím nedoceňují. „Vyvíjíme vlastní produkty nebo nabízíme produkty třetích stran, které nejsou běžně dostupné. Máme vlastní styl a nejsme závislí na marketingové komunikaci velkých partnerských dodavatelů, například nápojových firem,“ hodnotí výhody franšízové spolupráce Lelovits, s tím, že se nyní firma chystá zavést do prodeje dva nové produkty.

Mr.Kebab momentálně provozuje 4 franšízové pobočky na Slovensku. Své zastoupení má též v Maďarsku, Turecku a v Jižní Koreji. Zájemci o franšízu by měli mít především chuť podnikat v odvětví gastronomie a měli by mít k dispozici základní vstupní kapitál, který se pohybuje od jednoho do dvou milionů korun v závislosti na velikosti prostor. V případě potřeby doplnění vstupního kapitálu je nově otevřena i možnost partnerského úvěru. Samotnou restauraci Mr.Kebab je možné provozovat ve třech variantách: v klasickém obchodním centru, jako samostatnou obchodní jednotku na frekventované ulici nebo jako exteriérový stánek.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015