Budíček pro podnikání

„Chceme jít tam, kde se o značku Café Budík bude provozovatel pečlivě starat. Vhodným místem k otevření kavárny může být tedy i malé městečko,“ říká o plánech rozšiřování jednatelka Café Budík Petra Kovandová.
Pondělí
02.05.2016
Na trh vstupuje nový koncept kaváren Café Budík. Počáteční investice 800 tisíc zahrnuje vybavení včetně 300 budíků.
 

Původem vysočinský koncept kaváren Café Budík má ambici pronikat jak do velkých měst, tak do míst s menším počtem obyvatel. Svým designem chce v jednom prostoru vyvolat domácí atmosféru, kde si zákazníci mohou vychutnat kávu, čokoládu a jiné delikatesy. Pro místo bude typická galerie klasických budíků, která má domáckou atmosféru umocňovat.

„Nápad vznikl z potřeby jednoduchého marketingu nového konceptu, o kterém by si lidé povídali. Proto jsme s obchodním partnerem Tomášem Voborským vymysleli budík jako symbol a od známého odkoupili sbírku asi šesti set budíků, které jsme využili pro černovickou provozovnu a tu nazvali Café Budík,“ vysvětluje vznik originální značky jednatelka Petra Kovandová, která již provozuje úspěšnou síť obchodů s čokoládou a marcipánem Bon Bon.

Originalita konceptu však není jen v myšlence galerie budíků spojené s čokolaterií, ale i v netypickém menu, které je postaveno na velkém množství teplých čokolád, které jsou připravovány na páce jako káva. Dalším typickým rysem bude i široký výběr z vlastních nápojů. „V menu bude jen jedna nepůvodní značka, jinak zákazníkům nabídneme pouze naši kávu, limonády a čaje,“ představuje specifika konceptu Petra Kovandová.

Protože se myšlenka takto pojaté kavárny uchytila ve dvoutisícových Černovicích na Vysočině, nemá koncept Café Budík podle jednatelky žádná omezení z hlediska vhodné lokality. „Pokud člověk dělá práci poctivě, může i v tak malém městečku úspěšně provozovat kavárnu a uživit se,“ říká z vlastní zkušenosti Petra Kovandová s tím, že franšízová licence je k dispozici všem zájemcům, kteří budou zapáleni pro věc a budou ochotni dodržovat pravidla spolupráce.

Café Budík momentálně provozuje dvě vlastní kavárny, v Černovicích na Vysočině a v Táboře. O dalších dvou městech, Jihlavě a pražských Vršovicích se nyní jedná. První pražské zákazníky by měla kavárna přivítat na podzim tohoto roku. Na zprovoznění nového podniku si musí zájemci o franšízu připravit asi 800 tisíc korun podle velikosti a stavu prostor a dalších 50 tisíc na úhradu licence, která zahrnuje provozní školení, podporu při zahájení provozu nebo provozní manuál.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014