10.05.2016

Mobilní franšíza

Populární koncept mobilních kaváren Bike Café míří do Česka a na Slovensko. Plně vybavená verze kola vyjde na 390 tisíc korun.

Mezinárodní síť mobilních kaváren Bike Café se stabilizovala na domácím polském trhu a míří dále do zemí, kde vidí značný potenciál. „Myslíme si, že Česko i Slovenská republika jsou nejen geograficky, ale i kulturně blízké trhy, což chápeme jako skvělou příležitost pro rozšíření sítě přirozenou cestou,“ komentuje okolnosti expanze mluvčí konceptu Katarzyna Gawrońska.

Bike Café kolo venku Foto Bike Café

Koncept Bike Café poskytuje flexibilitu při výběru obchodního modelu. Nabízí typy Outdoor pro prodej na rušné ulici, Event pro festivaly či koncerty a Indoor pro nákupní centra či kancelářské budovy.

Firma by výhledově chtěla mít své zástupce v největších českých a slovenských městech: v Praze, Brně, Ostravě, v Bratislavě a v Košicích. Potenciálním franšízantům nabízí asistenci, nechává jim však ve výběru vhodného místa volnou ruku. Koncept je vhodné směřovat do měst s více než 50 tisíci obyvateli či do menších měst s turistickým potenciálem. „Tento rok bychom rádi otevřeli pár kaváren a každý další zdvojnásobili počet,“ vyjadřuje hlavní cíl pro Česko a Slovensko Katarzyna Gawrońska.

Bike Café nemá na franšízanty žádné formální požadavky. Hledá podnikatele, kteří jsou zapáleni do byznysu a chtějí rozvíjet značku Bike Café. Kromě podpory při hledání lokality nabízí baristické školení, marketingovou podporu či monitorovací systém prodeje kávy. Plně vybavené kolo připravené k použití přijde na 390 tisíc korun. V nabídce však bude i verze „Mini Bike Café“, za kterou franšízanti zaplatí asi 300 tisíc korun.

Bike Café je mezinárodní firmou, která je na trhu od roku 2012. Za poslední čtyři roky existence se úspěšně uchytila na více než třiceti místech v rámci Evropské unie. V současnosti provozuje 24 franšízových kaváren v domovském Polsku a od roku 2015 má zastoupení i v severočeském Liberci. Jelikož koncept mobilních kaváren umožňuje franšízantům být vždy co nejblíže zákazníkům, nabízí majitelům možnost nabízet kávu i mimo veřejné prostory, např. na soukromých či firemních večírcích nebo při zajišťování cateringu filmových štábů.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank