„Osvědčený model ušetří franšízantovi čas, energii a v neposlední řade i peníze, které by byly jinak vynaložené na vymýšlení, testování a zdlouhavé dolaďování chyb,“ říká o výhodách franšízové spolupráce spolumajitelka konceptu Puzzle Room Kristína Benkovičová.
Středa
11.05.2016
Puzzle Room hledá franšízanty, kteří chtějí provozovat únikové hry už od jedné místnosti. Prostor musí zahrnovat hrací plochu o rozloze 15–25 m².
 

Puzzle Room Prague, která v současnosti provozuje pobočky na dvou pražských lokacích, má zájem o spolupráci s franšízanty a partnery, kteří by chtěli rozjet podnikání v oblasti únikových her. „Firma vlastní celkově devět unikátních místností, jejichž názvy se dají přizpůsobovat lokálním podmínkám. Kromě designu místností vlastníme rovněž aplikace na tablety, díky nimž je možné hrát únikové hry i ve veřejném prostoru,“ říká spolumajitelka konceptu Kristina Benkovičová. Puzzle Room provozuje únikové hry i ve švýcarském Curychu a v Brazílii.

Koncept Puzzle Room vznikl z nápadu přenést počítačovou hru do reality. Z amerického Silicon Valley se původně nekomerční záměr přenesl prostřednictvím mezinárodních odborníků, kteří se na vývoji podíleli, do Japonska a do Maďarska, které je považováno za kolébku únikových her v Evropě. „Se spolumajitelkou jsme se s únikovými hrami poprvé seznámily v Budapešti a ihned nás nadchly. Začaly jsme si pohrávat s myšlenkou rozšířit koncept do Česka. Nyní máme v Praze čtyři místnosti a byly bychom rády, kdyby se nám v tomto roce podařilo prodat tři franšízové licence i do krajských měst,“ popisuje plány na tento rok Kristina Benkovičová.

Puzzle Room nabízí zájemcům o koncept franšízovou spolupráci nebo partnerství. V rámci licence získává franšízant design her, školení, marketingovou podporu a supervizi. V rámci této formy spolupráce hradí franšízant zpětně roční poplatek 20 tisíc korun, neplatí však žádné procento ze zisku. Franšízor kromě podpory garantuje územní exkluzivitu do vzdálenosti 100 kilometrů od místa provozování hry. V případě uzavření partnerství získává kupující pouze design místnosti za jednorázový vstupní poplatek 59 tisíc korun, nedostává však průběžnou podporu, kterou nabízí franšízová spolupráce.V hledání spolehlivého partnera jsme velmi důslední. Jde nám především o to, najít v něm nadšení pro byznys únikových her jako máme my,“ popisuje Kristina Benkovičová vhodného kandidáta.

Zprovoznění únikové hry vyjde minimálně na 100 tisíc korun. Konečná částka závisí na velikosti provozovny, počtu herních místností a výběru konkrétního designu. Za franšízovou licenci zaplatí zájemci 95 tisíc. Místnosti by měly mít rozlohu 15 - 25m² podle typu únikové hry a je třeba počítat i s recepcí o 10 m² pro vítání hráčů, se skladem na náhradní díly a s toaletou. Vzhledem k povaze her je možné využít i sklepních prostor.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014