Zájemci o franšízu musí počítat s investicí 200 tisíc korun za licenci a s minimálně 5 miliony korun na úpravy a vybavení restaurace. Koncept je vhodný pro města nad 50 tisíc obyvatel.
Čtvrtek
19.05.2016
Restaurace The Pub chystají novinku v podobě dotykových ovladačů třetí generace. Franšízantům jsou k dispozici také online restaurační systémy.
 

Konkurenční prostředí gastronomie nutí provozovatele restaurací udržovat vysokou kvalitu jídel a nabízet stále vyšší komfort služeb. Tímto směrem jde i The Pub, která se kromě zlepšování vnitřních procesů zaměřuje na větší pohodlí návštěvníků při servírování pití a jídel. „Máme připravenou třetí generaci dotykových panelů na stolech, které budeme instalovat do všech nových restaurací a postupně jimi nahradíme ve vybraných provozovnách i stávající technické řešení,“ říká o poslední novince jednatel společnosti The PUB Franchising Martin Šampalík. Právě jednoduché objednávání prostřednictvím dotykových obrazovek je spolu se samoobslužným čepováním piva tím, co koncept odlišuje od ostatních restaurací.

Kromě moderních technologií zavádí restaurační síť povinné hodnocení kvality poskytovaných služeb. Prostředkem jsou návštěvy tajných hostů nebo vyplňování online dotazníku, který hosté obdrží po návštěvě restaurace do e-mailové schránky. Ve spolupráci s dodavatelským pivovarem byla rovněž realizována velká školení výčepních a podobně se chystá i velké školení šéfkuchařů a manažerů.

Franšízantům jsou k dispozici průběžná školení, aby dokázali zvládat chod restaurace, a získávají rovněž podporu ze strany oddělení rozvoje. „Mezi zajišťované provozní systémy patří online rezervační systém, online katalog jídel, který obsahuje vše od kalkulací až po fotografie jídel, online nástroje na tvorbu menu, online správu věrnostního programu a webovou prezentaci s administrativním rozhraním,“ říká o podpoře franšízantům Martin Šampalík s tím, že pro dlouhodobě spolupracující franšízanty vyjednává franšízor o lepších nákupních podmínkách.

Koncept The Pub, který má v současnosti 16 restaurací, z čehož je 14 franšízových, plánuje otevřít novou provozovnu v Praze na Nových Butovicích, kde bude zajišťovat gastronomické služby pro 3 500 zaměstnanců obchodního centra a místních obyvatel. „Pokud jde o rozšiřování v zahraničí, budeme otevírat novou restauraci na Slovensku v centru Košic. O dalších možných projektech nyní vedeme jednání,“ uzavírá Martin Šampalík.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015