Zájemci o franšízu musí počítat s investicí 200 tisíc korun za licenci a s minimálně 5 miliony korun na úpravy a vybavení restaurace. Koncept je vhodný pro města nad 50 tisíc obyvatel.
Čtvrtek
19.05.2016
Restaurace The Pub chystají novinku v podobě dotykových ovladačů třetí generace. Franšízantům jsou k dispozici také online restaurační systémy.
 

Konkurenční prostředí gastronomie nutí provozovatele restaurací udržovat vysokou kvalitu jídel a nabízet stále vyšší komfort služeb. Tímto směrem jde i The Pub, která se kromě zlepšování vnitřních procesů zaměřuje na větší pohodlí návštěvníků při servírování pití a jídel. „Máme připravenou třetí generaci dotykových panelů na stolech, které budeme instalovat do všech nových restaurací a postupně jimi nahradíme ve vybraných provozovnách i stávající technické řešení,“ říká o poslední novince jednatel společnosti The PUB Franchising Martin Šampalík. Právě jednoduché objednávání prostřednictvím dotykových obrazovek je spolu se samoobslužným čepováním piva tím, co koncept odlišuje od ostatních restaurací.

Kromě moderních technologií zavádí restaurační síť povinné hodnocení kvality poskytovaných služeb. Prostředkem jsou návštěvy tajných hostů nebo vyplňování online dotazníku, který hosté obdrží po návštěvě restaurace do e-mailové schránky. Ve spolupráci s dodavatelským pivovarem byla rovněž realizována velká školení výčepních a podobně se chystá i velké školení šéfkuchařů a manažerů.

Franšízantům jsou k dispozici průběžná školení, aby dokázali zvládat chod restaurace, a získávají rovněž podporu ze strany oddělení rozvoje. „Mezi zajišťované provozní systémy patří online rezervační systém, online katalog jídel, který obsahuje vše od kalkulací až po fotografie jídel, online nástroje na tvorbu menu, online správu věrnostního programu a webovou prezentaci s administrativním rozhraním,“ říká o podpoře franšízantům Martin Šampalík s tím, že pro dlouhodobě spolupracující franšízanty vyjednává franšízor o lepších nákupních podmínkách.

Koncept The Pub, který má v současnosti 16 restaurací, z čehož je 14 franšízových, plánuje otevřít novou provozovnu v Praze na Nových Butovicích, kde bude zajišťovat gastronomické služby pro 3 500 zaměstnanců obchodního centra a místních obyvatel. „Pokud jde o rozšiřování v zahraničí, budeme otevírat novou restauraci na Slovensku v centru Košic. O dalších možných projektech nyní vedeme jednání,“ uzavírá Martin Šampalík.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014