Koncept Výtopna má několik patentem chráněných nápadů a užitných vzorů, které provozovatelům garantují trvalou exkluzivitu a charakteristický ráz restaurace.
Úterý
24.05.2016
Restaurace Výtopna staví na originálním typu obsluhy, která prostřednictvím vláčků doručí ke stolu nápojovou objednávku. Investice do úprav a vybavení prostor je zhruba 5 milionů korun.
 

Prosadit se na trhu gastronomie vyžaduje od podnikatelů nemalou dávku invence. Kromě netradičního menu musí také zvyšovat úroveň služeb, aby si udrželi oblibu u stále náročnějších zákazníků. Zcela originálním směrem na trhu gastronomie se vydal koncept restaurací Výtopna, který nabízí obsluhu prostřednictvím modelových vláčků. „V minulém roce se nám podařilo otevřít naši doposud největší restauraci v NC Palladium, kde je našim hostům k dispozici 400 míst k sezení. Nataženo je zde na 1200 metrů kolejí,“ říká o nové restauraci v centru Prahy majitel a autor konceptu restaurací Výtopna Petr Fridrich.

Koncept Výtopna, který má nyní tři restaurace, by se rád rozšiřoval do krajských měst a měst s minimálním počtem 30 tisíc obyvatel, kde cítí značný potenciál. Zájem má o franšízanty, kteří by byli osobně angažovaní v provozu a měli předchozí zkušenosti s podnikáním v gastronomii. Pro otevření restaurace je třeba zajistit plochu alespoň 200 m², přičemž smlouva se uzavírá na dobu pěti let s možností prodloužení.

Výhoda konceptu spočívá zejména v jeho přitažlivosti pro vysoké počty zákazníků. Přestože koncept vyžaduje poměrně vysoké počáteční náklady, je podle vedení firmy doba návratnosti relativně krátká a pohybuje se od tří let podle velikosti restaurace. Pro výdaje na stavební úpravy a vybavení je třeba počítat s investicí zhruba 5 milionů korun. „Našim partnerům poskytujeme plnou součinnost především v začátcích jejich projektu. Obrátit se ale na nás mohou kdykoliv po celou dobu trvání licence. Samozřejmostí je pro nás poskytování servisu pro modelovou železnici a její software,“ říká o podpoře franšízantům Petr Fridrich.

Jelikož je o koncept Výtopna zájem v zahraničí, chtěl by se management firmy zaměřit nyní právě tímto směrem. „Na Slovensku například zatím nemáme žádnou restauraci naší značky. Registrujeme však nabídky a není proto vyloučeno, že se brzy Výtopna objeví i tam,“ uzavírá výhledem do zahraničí Petr Fridrich.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015