Bagety příslibem zisku

Pokud má zájemce o franšízu alespoň 70% vlastních finančních prostředků, nabízí Bageterie Boulevard možnost čerpání půjčky nebo leasingu od mateřské společnosti.
Pondělí
13.06.2016
Bageterie Boulevard zaznamenala rekordní zájem o franšízové licence. Od roku 2011 zprovoznila již 20 restaurací.
 

Počet franšízových provozoven v Česku se za poslední čtyři roky zdvojnásobil a zdaleka se nejedná jen o značky zahraničních firem. Skutečnost, že kouzlo franšízy objevily i české firmy, ukazuje i několikanásobný nárůst žadatelů o franšízovou licenci české společnosti Bageterie Boulevard, která zprovoznila již 20 franšízových poboček.

Společnost nabízí možnost franšízového podnikání pod zavedenou značkou od roku 2011. Na konci minulého roku přitom registrovala mimořádně silný zájem ze strany potenciálních franšízantů. „Každý týden dostáváme nabídky na otevření nových poboček. Při výběru partnerů jsme však důslední a se zájemci jednáme velmi pečlivě, abychom vybrali spolehlivého zástupce,“ říká ředitelka rozvoje a franšízingu Bageterie Boulevard Markéta Krejčíková.

Důvody vysoké oblíbenosti spatřuje Markéta Krejčíková v tom, že Bageterie Boulevard jako český řetězec může snadno komunikovat s žadateli a franšízanty a rychle reagovat na vzniklé problémy. Mezi další faktory oblíbenosti patří flexibilita či geografická a kulturní blízkost franšízora.

Není to ale pouze jazyk, co usnadňuje navazování obchodních vztahů. Atraktivita franšízové spolupráce může být dána i výhodnými vstupními podmínkami. To, co franšízanti oceňují, je možnost převzetí kompletního know-how, snadný přístup k informacím a podpora ze strany poskytovatele po celou dobu trvání smlouvy. Výjimkou není ani možnost navštívit zákulisí ostatních provozoven nebo podrobná kalkulace nákladů a výnosů. V případě Bageterie Boulevard je například vracen provozovatelům franšízový poplatek po dobu dvou let, pokud provozovna nevykazuje zisk.

Franšíza tak znamená zjednodušení celého procesu rozjezdu podnikání a nabízí mnoho výhod. Jak ale poznamenává Markéta Krejčíková, je vždy nutné myslet na to, že konečné finanční výsledky závisí, jako při každém podnikání, především na aktivitě a schopnostech konkrétního podnikatele.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014