Sladké podnikání
Zákazníci mají stále častěji tendenci volit zdravé stravování. Právě tomuto trendu se snaží vycházet vstříc mladý obchodní koncept Yogoterie, který zákazníky láká na zdravou alternativu zmrzliny a desertů. Za poslední rok se firmě podařilo vytvořit základnu stálých zákazníků na dvou pražských provozovnách v NC Arkády Pankrác a NC Atrium Flora, spravovaných jako vlastní obchody. Pro zájemce o podnikání v tomto oboru gastronomie se rovněž podařilo vyjednat lokality v obchodních centrech napříč republikou. Ty chce nyní firma nabízet franšízantům.
Vedení společnosti se chce prozatím soustředit na domácí trh a přestože se mu zamlouvá např. Slovensko, o zahraniční expanzi nyní neuvažuje. „V Praze plánujeme otevření dalších vlastních obchodů, ale nebráníme se ani tomu nabízet provozovny v hlavním městě franšízantům. Mimo Prahu spoléháme výhradně na franšízový rozvoj,“ říká jednatel Yogoterie Jakub Zíma s tím, že je v současnosti připraveno několik lokalit, o kterých se jedná s potenciálními obchodními pratnery.
Zájem o franšízovou licenci je podle Jakuba Zímy velký, firma si však partnery pečlivě vybírá a zřizování nových provozoven pečlivě zvažuje. Pro franšízanty je management firmy schopen vyjednat lokalitu, ve které by chtěli podnikat a následně zajistí stavbu provozovny na klíč. Noví podnikatelé budou následně zaučeni do výrobních procesů a bude jim poskytnuto i manažerské poradenství.
Největší překážkou dosud bránící franšízové expanzi, je podle Jakuba Zímy vysoká počáteční investice, která je ovlivněna cenou zmrzlinových strojů. Náklady na zřízení provozovny se pohybují v rozmezí jednoho až dvou milionů korun, proto centrála připravuje variantu, podle níž by franšízor technologie franšízantovi zafinancoval na úvěr. „Tuto variantu stále zpracováváme a nemáme ji ještě dotaženou do konce,“ říká o připravovaném projektu Jakub Zíma.
Dominantním produktem konceptu Yogoterie je tzv. „frozen yogurt“, v nabídce však zákazníci naleznou i milkshaky, jogurtové smoothies nebo čerstvé jogurty.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...