Franšíza vysokých obrátek

Každá provozovna Poe-Poe je rozdělena na dvě prodejní místa. Prvním je slaný bar, kde se prodává pizza, poe rolky, lasagne nebo hot-dogy. Druhým je sladký bar, kde jsou k dostání francouzské palačinky, vafle, káva nebo smoothies.
Čtvrtek
30.06.2016
Firma provozující sladké a slané bary Poe-Poe otevírá druhou franšízu. Franšízantům poskytuje kávovar v hodnotě 400 tisíc zdarma.
 

Nízké ceny a vysoký obrat, tak by se dala charakterizovat franšíza Poe-Poe. Koncept staví na prodeji produktů vlastní výroby za pomoci nejmodernější fastfoodové technologie, která minimalizuje ruční práci zaměstnanců a tím zaručuje stálou kvalitu produktů, které nejsou závislé na lidském faktoru.

Originalita konceptu spočívá podle spolumajitele firmy Martina Kováříka v tom, že prodává kvalitní produkty za velmi nízké ceny v pěkném, čistém a moderním prostředí, přičemž se příprava produktů odehrává přímo před zraky zákazníků. Hlavní atraktivitu pro potenciální franšízanty vidí Martin Kovářík v tom, že je koncept založený na velkém obratu a nízkých cenách. „V našich pobočkách zakoupíte celou čerstvou pizzu v průměru 30 cm za 56 korun, hranolky 200 g za 19 korun nebo lasagne 350 g za 59 korun,“ vysvětluje zákaznickou strategii Martin Kovářík. Návratnost investice se přitom podle něj pohybuje v rozmezí 2 až 3 let.

Velký zájem o franšízu Poe-Poe registruje vedení firmy od otevření vlajkové pobočky v Brně, která podle spolumajitele firmy prokázala životaschopnost konceptu. Brněnskému obchodu se totiž daří uspět mezi velkou konkurencí renomovaných světových značek jako McDonald´s, KFC, Stabucks nebo Subway. „Své zákazníky jsme si velmi rychle našli a stali se oblíbeným místem v Brně,“ říká Martin Kovářík s tím, že jediným faktorem, který brzdí rozvoj konceptu je malá nabídka kvalitních prostor. Obchody totiž vyžadují dobré umístění na velmi frekventovaných místech.

Aktuálně má koncept 4 prodejní místa, přičemž první franšízová pobočka se nachází ve Zlíně. V horizontu jednoho měsíce se ale připravuje otevření nové franšízy v Hodoníně a v přípravě je i nový obchod v Opavě. „Plánujeme však otevírat pobočky i na Slovensku a v Chorvatsku,“ uzavírá vyhlídkami na zahraniční expanzi Martin Kovářík.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015