30.06.2016

Franšíza vysokých obrátek

Firma provozující sladké a slané bary Poe-Poe otevírá druhou franšízu. Franšízantům poskytuje kávovar v hodnotě 400 tisíc zdarma.

Nízké ceny a vysoký obrat, tak by se dala charakterizovat franšíza Poe-Poe. Koncept staví na prodeji produktů vlastní výroby za pomoci nejmodernější fastfoodové technologie, která minimalizuje ruční práci zaměstnanců a tím zaručuje stálou kvalitu produktů, které nejsou závislé na lidském faktoru.

poe poe restaurace vsechno Foto Poe-Poe

Každá provozovna Poe-Poe je rozdělena na dvě prodejní místa. Prvním je slaný bar, kde se prodává pizza, poe rolky, lasagne nebo hot-dogy. Druhým je sladký bar, kde jsou k dostání francouzské palačinky, vafle, káva nebo smoothies.

Originalita konceptu spočívá podle spolumajitele firmy Martina Kováříka v tom, že prodává kvalitní produkty za velmi nízké ceny v pěkném, čistém a moderním prostředí, přičemž se příprava produktů odehrává přímo před zraky zákazníků. Hlavní atraktivitu pro potenciální franšízanty vidí Martin Kovářík v tom, že je koncept založený na velkém obratu a nízkých cenách. „V našich pobočkách zakoupíte celou čerstvou pizzu v průměru 30 cm za 56 korun, hranolky 200 g za 19 korun nebo lasagne 350 g za 59 korun,“ vysvětluje zákaznickou strategii Martin Kovářík. Návratnost investice se přitom podle něj pohybuje v rozmezí 2 až 3 let.

Velký zájem o franšízu Poe-Poe registruje vedení firmy od otevření vlajkové pobočky v Brně, která podle spolumajitele firmy prokázala životaschopnost konceptu. Brněnskému obchodu se totiž daří uspět mezi velkou konkurencí renomovaných světových značek jako McDonald´s, KFC, Stabucks nebo Subway. „Své zákazníky jsme si velmi rychle našli a stali se oblíbeným místem v Brně,“ říká Martin Kovářík s tím, že jediným faktorem, který brzdí rozvoj konceptu je malá nabídka kvalitních prostor. Obchody totiž vyžadují dobré umístění na velmi frekventovaných místech.

Aktuálně má koncept 4 prodejní místa, přičemž první franšízová pobočka se nachází ve Zlíně. V horizontu jednoho měsíce se ale připravuje otevření nové franšízy v Hodoníně a v přípravě je i nový obchod v Opavě. „Plánujeme však otevírat pobočky i na Slovensku a v Chorvatsku,“ uzavírá vyhlídkami na zahraniční expanzi Martin Kovářík.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank