Franšíza vysokých obrátek

Každá provozovna Poe-Poe je rozdělena na dvě prodejní místa. Prvním je slaný bar, kde se prodává pizza, poe rolky, lasagne nebo hot-dogy. Druhým je sladký bar, kde jsou k dostání francouzské palačinky, vafle, káva nebo smoothies.
Čtvrtek
30.06.2016
Firma provozující sladké a slané bary Poe-Poe otevírá druhou franšízu. Franšízantům poskytuje kávovar v hodnotě 400 tisíc zdarma.
 

Nízké ceny a vysoký obrat, tak by se dala charakterizovat franšíza Poe-Poe. Koncept staví na prodeji produktů vlastní výroby za pomoci nejmodernější fastfoodové technologie, která minimalizuje ruční práci zaměstnanců a tím zaručuje stálou kvalitu produktů, které nejsou závislé na lidském faktoru.

Originalita konceptu spočívá podle spolumajitele firmy Martina Kováříka v tom, že prodává kvalitní produkty za velmi nízké ceny v pěkném, čistém a moderním prostředí, přičemž se příprava produktů odehrává přímo před zraky zákazníků. Hlavní atraktivitu pro potenciální franšízanty vidí Martin Kovářík v tom, že je koncept založený na velkém obratu a nízkých cenách. „V našich pobočkách zakoupíte celou čerstvou pizzu v průměru 30 cm za 56 korun, hranolky 200 g za 19 korun nebo lasagne 350 g za 59 korun,“ vysvětluje zákaznickou strategii Martin Kovářík. Návratnost investice se přitom podle něj pohybuje v rozmezí 2 až 3 let.

Velký zájem o franšízu Poe-Poe registruje vedení firmy od otevření vlajkové pobočky v Brně, která podle spolumajitele firmy prokázala životaschopnost konceptu. Brněnskému obchodu se totiž daří uspět mezi velkou konkurencí renomovaných světových značek jako McDonald´s, KFC, Stabucks nebo Subway. „Své zákazníky jsme si velmi rychle našli a stali se oblíbeným místem v Brně,“ říká Martin Kovářík s tím, že jediným faktorem, který brzdí rozvoj konceptu je malá nabídka kvalitních prostor. Obchody totiž vyžadují dobré umístění na velmi frekventovaných místech.

Aktuálně má koncept 4 prodejní místa, přičemž první franšízová pobočka se nachází ve Zlíně. V horizontu jednoho měsíce se ale připravuje otevření nové franšízy v Hodoníně a v přípravě je i nový obchod v Opavě. „Plánujeme však otevírat pobočky i na Slovensku a v Chorvatsku,“ uzavírá vyhlídkami na zahraniční expanzi Martin Kovářík.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014