Výhodou konceptu Brick by Brick je, že poskytuje časovou flexibilitu ve vzdělávání, protože rodičům nabízí takzvané pátkové večery nebo sobotní laboratoř a využít se dá i jako zábavná aktivita v průběhu narozeninových oslav.
Pátek
01.07.2016
Franšíza Brick By Brick kreativně využívá kostky Lego ke vzdělávání dětí. Celková investice je okolo 150 tisíc korun.
 

Pro podnikatelský úspěch na poli vzdělávání je třeba zaujmout myšlenkou, která spojuje poznání a zábavu v jednom. Takovou ideu představuje koncept Brick By Brick, na který společnost Empire získala v USA master-franšízovou licenci. Tu se nyní chystá rozšiřovat na tuzemském trhu prostřednictvím franšízových licencí.

Brick By Brick se zaměřuje na výuku technických a přírodovědeckých oborů a podle manažerky konceptu Adély Masarykové je koncept podnikatelsky zajímavý z několika důvodů. „Vzdělávání jako takové je krizi odolným oborem, protože děti jsou u rodičů na prvním místě. Navíc je technických kurzů pro děti velmi málo a těch, které jsou hravé je ještě méně,“ vysvětluje Adéla Masaryková s tím, že metoda Brick By Brick se zaměřuje na takzvané STEM vzdělávání, tj. Science, Technology, Engineering a Mathematics.

Poslední rok připravovala společnost Empire především nový koncept. Bylo třeba všechny materiály přeložit a upravit pro tuzemský trh. Na jaře se podařilo otevřít Brick By Brick centrum v Bratislavě a s dalšími několika partnery je firma v procesu uzavírání smlouvy nebo jednání o koupi licence. Kvůli přípravám byl podle Adély Masarykové nárůst počtu zákazníků loni sice malý, společnost však tuto skutečnost chápe jako přípravnou fázi, která se začne projevovat růstem v průběhu tohoto roku. V rámci propagace nového konceptu a hledání nových franšízantů se bude Empire účastnit i listopadového Veletrhu franchisingu, který je součástí Summitu Týdne podnikání. Událost je největší tuzemskou podnikatelskou akcí, které se každoročně účastní na 2500 návštěvníků.

Po přípravné fázi nyní Empire pracuje na otevření co největšího počtu franšízových poboček v Čechách a na Slovensku. „V oblasti vzdělávání působíme již 12 let a s provozováním licenční sítě máme sedmiletou zkušenost. Naši franšízanti tak mohou využívat know-how, které jim pomůže získat konkurenční výhodu. Navíc si mohou zvolit, jestli chtějí koupit licenci na všechny výukové metody, nebo chtějí mít jen některý produkt,“ uzavírá Adéla Masaryková s tím, že franšízantům jsou k dispozici čerstvé zkušenosti z nově otevřeného centra Brick By Brick v Bratislavě.