12.07.2016

Kariéra ve financích

Společnost specializující se na finanční poradenství MBI spouští mezinárodní franšízový systém. Plánuje otevřít 33 provozoven.

Společnost MBI je založena na velkém počtu produktů v oblasti investic, investičních aktiv a privátního bankovnictví, které vyvíjí spolu s partnery jako například MasterCard nebo Raiffeisen Bank. Po dvou letech příprav MBI spouští první mezinárodní franšízový systém ve finančnictví a hledá franšízanty, kteří se chtějí uplatnit na poli finančního poradenství.

MBI_kancelář Foto MBI

Šanci na získání licence MBI mají kandidáti, kteří mají výborné komunikační a obchodní dovednosti, jsou ochotni se vzdělávat a kromě minimálně středoškolského vzdělání disponují dostatečným kapitálem na rozjezd vlastní pobočky.

Pro to, aby se zájemce stal franšízantem, nepotřebuje předchozí zkušenosti z finančního sektoru. Rozhodujícím faktorem pro přidělení licence je především podnikatelský duch a schopnost vést tým. MBI franšízantům poskytuje přístup k již existujícím klientům nebo k exkluzivním produktům. „Franšízant MBI má také pravidelnou podporu od MBI Headoffice, průběžné poradenství a péči, aktivní rozvoj produktů a služeb, intranet nebo průběžný controlling a benchmarking,“ říká jednatel MBI Igor Minjarík s tím, že franšízant získává i exkluzivitu pro danou lokalitu se stávajícími i potenciálními klienty a PrivateBrokery.

Atraktivita franšízového konceptu je podle Igora MInjaríka i v tom, že propojuje lifestyle s finančními službami. Společnost totiž nabízí zaregistrovaným uživatelům prostřednictvím MBI Passportu unikátní slevy na kulturní akce nebo zvýhodněné ceny dovolených. „Pokud mluvíme o investicích, zde je důležité říct, že u MBI se vynaložené investice do pěti let zdesetinásobí,“ popisuje výhody konceptu Igor Minjarík. Počáteční investice do konceptu je přitom asi 400 tisíc korun na zařízení nové provozovny a dalších 190 tisíc zaplatí zájemce za franšízovou licenci.

V České republice má zatím MBI 6 poboček, z nichž jeden MBI Store je již připraven pro potenciálního franšízanta. Přestože počet franšízantů a partnerů podle Igora Minjaríka rychle narůstá nejen u nás, ale i na Slovensku a v Maďarsku, nemusí být podnikatelé tímto růstem zaskočeni. „Stále hledáme nové zájemce, kterým umíme poskytnout atraktivní lokality k podnikání,“ uzavírá Igor Minjarík s tím, že do roku 2020 plánuje MBI mít v Čechách, na Slovensku a v Maďarsku 100 franšízových partnerů.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank