Šanci na získání licence MBI mají kandidáti, kteří mají výborné komunikační a obchodní dovednosti, jsou ochotni se vzdělávat a kromě minimálně středoškolského vzdělání disponují dostatečným kapitálem na rozjezd vlastní pobočky.
Úterý
12.07.2016
Společnost specializující se na finanční poradenství MBI spouští mezinárodní franšízový systém. Plánuje otevřít 33 provozoven.
 

Společnost MBI je založena na velkém počtu produktů v oblasti investic, investičních aktiv a privátního bankovnictví, které vyvíjí spolu s partnery jako například MasterCard nebo Raiffeisen Bank. Po dvou letech příprav MBI spouští první mezinárodní franšízový systém ve finančnictví a hledá franšízanty, kteří se chtějí uplatnit na poli finančního poradenství.

Pro to, aby se zájemce stal franšízantem, nepotřebuje předchozí zkušenosti z finančního sektoru. Rozhodujícím faktorem pro přidělení licence je především podnikatelský duch a schopnost vést tým. MBI franšízantům poskytuje přístup k již existujícím klientům nebo k exkluzivním produktům. „Franšízant MBI má také pravidelnou podporu od MBI Headoffice, průběžné poradenství a péči, aktivní rozvoj produktů a služeb, intranet nebo průběžný controlling a benchmarking,“ říká jednatel MBI Igor Minjarík s tím, že franšízant získává i exkluzivitu pro danou lokalitu se stávajícími i potenciálními klienty a PrivateBrokery.

Atraktivita franšízového konceptu je podle Igora MInjaríka i v tom, že propojuje lifestyle s finančními službami. Společnost totiž nabízí zaregistrovaným uživatelům prostřednictvím MBI Passportu unikátní slevy na kulturní akce nebo zvýhodněné ceny dovolených. „Pokud mluvíme o investicích, zde je důležité říct, že u MBI se vynaložené investice do pěti let zdesetinásobí,“ popisuje výhody konceptu Igor Minjarík. Počáteční investice do konceptu je přitom asi 400 tisíc korun na zařízení nové provozovny a dalších 190 tisíc zaplatí zájemce za franšízovou licenci.

V České republice má zatím MBI 6 poboček, z nichž jeden MBI Store je již připraven pro potenciálního franšízanta. Přestože počet franšízantů a partnerů podle Igora Minjaríka rychle narůstá nejen u nás, ale i na Slovensku a v Maďarsku, nemusí být podnikatelé tímto růstem zaskočeni. „Stále hledáme nové zájemce, kterým umíme poskytnout atraktivní lokality k podnikání,“ uzavírá Igor Minjarík s tím, že do roku 2020 plánuje MBI mít v Čechách, na Slovensku a v Maďarsku 100 franšízových partnerů.