14.07.2016

Franšíza pro sport

Globální značka The Tilted Kilt chce otevřít svůj první sportovní bar. Silnému investorovi nabízí exkluzivní licenci.

Na rozvinutém gastronomickém trhu mohou uspět pouze restaurace, kterým se podaří dlouhodobě zaujmout zákazníky prvotřídní kuchyní a špičkovým servisem. Pokud přitom dokáží nabídnout unikátní koncept, nemusí se obávat, že by měly v silné konkurenci nouzi o zákazníky. Americký sport bar The Tilted Kilt naplňuje tato kritéria a v rámci své expanze plánuje vstoupit i na tuzemský trh. Za tím účelem hledá silného investora, který by v Česku zprovoznil první bar.

Tilted Kilt Foto The Tilted Kilt

Koncept The Tilted Kilt se od ostatních sport barů odlišuje zábavou, kterou zákazníci při návštěvě zažijí. V restauraci jsou rozmístěny desítky obrazovek s živými sportovními pořady a pokrmy servírují Kilt Girls a Kilt Boys, kteří vytváří příjemnou atmosféru.

The Tilted Kilt byl založen v roce 2003 v Las Vegas. Hlavní myšlenkou bylo uvést do provozu keltský sport bar, kde by obsluhovali atraktivní servírky a číšníci celosvětově známí jako World Famous Tilted Kilt Girls and Boys™. Nápad se rychle ujal a nyní má koncept více než 100 barů po celém světě. Vysokou popularitu si však nezískal jen díky atraktivní obsluze, ale i širokou nabídkou jídla a nápojů. Návštěvníci baru si mohou objednat z nabídky tradiční i současné americké, irské a skotské kuchyně. V každém baru je rovněž k dostání okolo třiceti točených a lahvových piv. Prostředí sportovního baru dotváří velkoplošné plazmové televize, na nichž mohou fanoušci sledovat aktuální sportovní pořady.

Zájemcem o exkluzivní licenci by podle Williama Edwardse, ředitele Edwards Global Services, která společnost The Tilted Kilt zastupuje ve střední Evropě, měla být silná, marketingově orientovaná společnost, která má zkušenosti s gastronomickým provozem a přístup k atraktivní lokalitě. Typická plocha sport baru se přitom pohybuje mezi 450 až 900 m². „Zájemce by měl být rovněž zběhlý v logistice a v zásobování prodejen nebo gastronomických provozů. Nezbytností je i dokonalá znalost lokálního trhu,“ doplňuje požadavky William Edwards.

Franšízantovi bude poskytnuta podpora formou účasti pětitýdenního školení v sídle společnosti v americké Arizoně, bude mu k dispozici podpůrný tým týden před a po otevření provozovny na místě provozu a bude moci využívat i on-line výukové materiály. „Samozřejmostí je rovněž marketingová podpora v rozhlase, televizi nebo formou tištěných materiálů,“ dodává William Edwards. Náklady na otevření jedné restaurace se pohybují okolo 1 milionu dolarů a investice zahrnuje náklady na architektonické a konstrukční standardy a design prostor, prvky specifické pro koncept The Tilted Kilt nebo vytvoření časové osnovy jednotlivých kroků či kontrolních seznamů.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank