Pro zdravou firmu
Stabilita trhu systémového stravování je v současnosti příčinou toho, že pro firmy podnikající v této oblasti je stále složitější dosahovat zásadních výsledků. Musí se zaměřovat na zdokonalování nabídky a velkou péči musí věnovat i centrálnímu marketingu. To potvrzuje i franšíza Fitness food menu, která dodává krabičkovou dietu převážně stálým zákazníkům, přičemž jen malé procento zkouší služby jiných firem. „V roce 2016 jsme zaznamenali meziroční růst o 8 – 17 % v závislosti na ročním období,“ komentuje nárůst zákazníků majitel franšízy Fitness food menu Tomáš Volf.
Z bodů na nichž by centrála chtěla nejvíce zapracovat, stojí na prvním místě instalace pravidel pro centrální marketing, který si firma předsevzala rozvinout v příštím roce. „Současně chceme nabízet novou sérii školení pro franšízanty v lokálním marketingu,“ říká Tomáš Volf s tím, že poptávka ze strany zájemců po franšízových licencích je evidována každý měsíc, přičemž asi 90% nabídek je nakonec využito. Do tohoto čísla jsou však podle majitele zahrnováni pouze vážní zájemci, s nimiž je zahájeno osobní jednání a nezahrnuje přitom ty, kteří se informují telefonicky či e-mailem. „V neposlední řadě plánujeme po přípravách expandovat do Polska, a to již příští rok,“ popisuje cíle Tomáš Volf.
Podpisem franšízové smlouvy nevstupuje podle managementu firmy franšízant do neznáma, protože je již předem seznamován s procesy, které při zakládání pobočky následují. Centrála franšízantům vyhrazuje odpovědného člověka, který je dané pobočce k dispozici do doby prvního výrobního týdne. Samotný proces založení začíná v den podpisu, kdy se sestavuje předpokládaný časový harmonogram, následně franšízant absolvuje sérii školení pro majitele, výrobu, provoz a distribuci. „S naší asistencí se rovněž vybírají prostory a sestavuje se rozpočet výroby tak, aby respektoval původní investici,“ popisuje podporu franšízantům Tomáš Volf.
K franšízovému systému neodmyslitelně patří průběžná pomoc, která je také nedílnou součástí konceptu Fitness food menu. Tato podpora zahrnuje pravidelné porady, možnost podílet se na tvorbě strategie nebo zdarma odborné školení po celou dobu spolupráce. Aktuálně má Fitness food menu 27 výrobních míst, z nichž pět je evidováno pro slovenský trh. Výrobní místa obsluhují 72 měst na českém a 16 na slovenském trhu.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...