„Naší výhodou je, že koncept je původně český a ušitý na míru zdejšímu trhu. V našem hledáčku jsou i nadále krajská města po celém Česku včetně Prahy,“ říká ředitel konceptu CrossCafe Luboš Martínek.
Středa
27.07.2016
Kavárny CrossCafe zavádí nové kávovary a inovují sortiment. Návratnost investice 2,7 milionu korun se pohybuje okolo pěti let.
 

Na trhu kaváren je aktivní řada kvalitních konceptů, proto je pro zástupce jednotlivých značek nezbytné přicházet neustále s novými nápady. Mezi společnosti, které se snaží pružně adaptovat na měnící se trh inovací sortimentu a služeb patří i CrossCafe. Hlavním motivem firmy v první polovině tohoto roku bylo zahájení rozsáhlého projektu, který chystá výměnu kávy i kávovarů. Na konci tohoto procesu, který je plánován na konec léta, by měli hosté obdržet kvalitnější kávu z rukou nově vyškolených baristů. Kromě lepší kávy chystá společnost i další novinky v podobě doplnění sladkého a slaného sortimentu.

Značka CrossCafe podle ředitele konceptu Luboše Martínka momentálně představuje pro franšízanty spolehlivého partnera s devítiletou zkušeností na trhu. Franšízanti tak podle něj mají možnost otevřít si v rámci konceptu Crosscafe kavárnu s propracovaným systémem a vyhnout se chybám, kterým by jako samostatní podnikatelé s největší pravděpodobností neušli. „Naši franšízanti potvrzují, že se mohli od počátku věnovat otázce jak více utržit, místo věnování se otázkám co a jak vůbec mají dělat,“ komentuje výhody franšízové spolupráce Luboš Martínek.

Základní obchodní plán podle centrály CrossCafe počítá s návratností kolem pěti let. Interní data přitom potvrzují, že se doby splatnosti daří i reálně dosáhnout. Mezi výhody podle ředitele Martínka patří schopnost franšízy prodávat významnou část zboží navíc formou „take away“. „Díky tomu dosahujeme lepší výtěžnosti z pronajatých, a často velmi drahých, plošných metrů,“ říká Luboš Martínek s tím, že v tržbě pak může kavárna soupeřit s velmi úspěšnou restaurací, přitom se zlomkem investice.

V případě úspěšného navázání spolupráce mohou franšízanti získat návrh budoucí kavárny a dodání kompletního projektu. Centrála je schopna zařídit kompletní inženýring stavby a k dispozici jsou i komplexní úvodní školení od franšízanta po brigádníky. V průběhu provozu je náslesně neustále hodnoceno fungování kavárny jak fyzicky, tak „přes čísla“ a několikrát měsíčně je poskytována i zpětná vazba na kvalitu produktů a poskytovaných služeb. Koncept CrossCafe má v současnosti 21 kaváren, které jsou v rukou sedmi franšízantů, což potvrzuje úspěšnost fungování sítě, protože franšízanti nevyhledávají nové obchodní příležitosti u jiných konceptů.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015