„Působením v oblasti IT se franšízant stane součástí odvětví, o něž je na trhu zájem. Může tak využívat svoje schopnosti a zároveň být užitečný pro jiné podnikatelské subjekty,“ říká Ladislav Gubeliny.
Středa
03.08.2016
Mezinárodní franšíza specializující se na vývoj mobilních aplikací Eazi-Apps vstupuje na tuzemský trh. Zájemci pořídí licenci za 230 tisíc korun.
 

Počátky společnosti Eazi-Apps, která se specializuje na vytváření komplexních marketingových řešení, se datují do roku 2010, kdy vznikla v anglickém Leicesteru. Poskytované služby mají za cíl zvyšování prodeje výrobků a zviditelnění značky na trhu. Firma patří momentálně k předním producentům a dodavatelům moderních mobilních aplikací a mobilních webových stránek a jako mezinárodní síť má pobočky ve více než patnácti zemích.

V perspektivě několika měsíců chce Easi-Apps prostřednictvím marketingové kampaně oslovit co nejvíce lidí a nabídnout spolupráci v lukrativním IT odvětví. Mezi oblasti, na něž se v rámci vývoje moderních technologií soustředí, patří zvyšování úrovně povědomí o značce a viditelnosti, zefektivnění využívání sociálních sítí, zvyšování návštěvnosti webových stránek nebo zvýšení viditelnosti v rámci mobilního vyhledávání. „Během následujících dvanácti měsíců bychom chtěli rozšířit působení společnosti o několik nových partnerů ve větším počtu regionů,“ říká developer aplikací pro smartphony a master-franšízant Ladislav Gubeliny, který již spolupracoval s řadou úspěšných značek jako například Mr.Kebab nebo Hotel Yasmin.

Franšízantem Eazi-Apps se může stát každý, kdo má zájem o dlouhodobou spolupráci, je cílevědomý a průbojný. Díky platformě s širokou škálou přizpůsobitelných funkcí a základním balíčkem propagačních materiálů získají podnikatelé všechny důležité prvky, které se podle Ladislava Gubelinyho stanou základem budoucí úspěšné a prosperující firmy. Při vstupu do sítě je třeba počítat se základním jednorázovým poplatkem 230 tisíc korun bez DPH. Zakoupením licence se podnikatel stává členem společnosti Eazi-Apps s možností poskytovat obchodní webové aplikace, přičemž předchozí technické a grafické zkušenosti nejsou podmínkou.

V rámci rozšíření působení formou franšízové spolupráce neupřednostňuje firma žádné regiony a nabídka platí pro celou Českou a Slovenskou republiku. „Zakoupení licence je příležitostí pro zájemce stát se pánem vlastního času. Proto jsme se rozhodli podpořit tuto myšlenku i inzercí na úspěšných webových stránkách v Česku a na Slovensku,“ uzavírá Ladislav Gubeliny.

 


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014