17.08.2016

Byznys v pohybu

Centrála konceptu Expreska zavádí nový informační systém pro snazší provoz. Na podzim plánuje otevření několika nových fitness center.

Fitness centra jsou atraktivní nejen pro zákazníky, ale i podnikatele. Ukazují to výsledky společnosti Expreska, která provozuje centra cvičení pro ženy. Po zahájení marketingových aktivit a opatření vedoucích ke stabilizaci se totiž zájem o franšízové partnerství rapidně zvýšil. Díky těmto krokům zaznamenal koncept navýšení počtu klientek o 17,9% a podle posledních statistik se trend růstu očekává i v příštím roce. „Stabilizace sítě znamenala i uzavření nefunkčních poboček neodpovídajících standardům Expresky,“ komentuje důsledky opatření manažerka franšízingu Martina Kodejšová.

Expreska fitness Foto Expreska

Investice se pohybuje okolo 700 tisíc korun, ve kterých je zahrnuta licence, stroje, školení, vybavení pobočky nebo základní prodejní sortiment. Návratnost se dostavuje v rozmezí 2 až 3 let.

Aby se případům, které v krajních případech vedly až k ukončení provozu, Expreska vyhnula, vytvořila pro franšízové partnery a trenérky nové manuály. Mezi další opatření podniknuté pro zkvalitnění interní struktury patřilo zavedení centrálního nákupu, centralizace marketingového plánu na celý rok nebo vytvoření nového týmu na centrále. Uvedené změny realizované v průběhu posledního roku společnost chápe jako přípravu budoucího růstu jak v rámci České a Slovenské republiky, kde je koncept aktivní, tak výhledově i v ostatních zemích střední a východní Evropy.

Z důvodu aktuálních interních a externích potřeb se management Expresky rozhodl pro zavedení nového informačního systému, který franšízantům usnadní práci v provozu a přinese moderní technologické novinky. Franšízanti budou moci rovněž těžit z nového školení v obchodu a komunikaci, které je vytvářeno přímo na míru standardům Expresky. Vzhledem k analýze trhu a našim potřebám aktuálně nastavujeme novou online marketingovou strategii, která zvýší povědomí o značce, přinese franšízantům nové zájemkyně a zejména pomůže zvýšit servis pro naše stávající klientky,“ komentuje novinky Martina Kodejšová.

Nejbližším plánem, který chce vedení společnosti realizovat, je rozvoj pobočkové sítě v Česku a na Slovensku. V průběhu následujících dvou let by Expreska ráda zprovoznila desítky nových poboček tak, aby se na obou trzích stala největší sítí fitness center pro ženy. Dlouhodobým cílem je pak etablovat Expresku i na dalších trzích regionu střední a východní Evropy. Síť Expreska v současnosti zahrnuje 25 poboček v Česku a 14 na Slovensku, z toho spadá pět poboček přímo pod centrálu.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank