No-H2O v současnosti provozuje 5 provozoven na golfových hřištích v Praze a okolí. Nyní se chce formou franšízy zaměřit hlavně na menší města, kde je cena nabízených licencí výrazně nižší než v hlavním městě.
pondělí
15.08.2016
Na franšízový trh vstupuje firma s unikátním způsobem mytí aut bez vody. No-H2O se chce zaměřit na krajská města a korporátní klientelu.
 

Moderní technologie dokážou nejen usnadnit práci nebo lépe zorganizovat čas, ale i šetřit přírodu. O tom, že je možné mytí automobilů bez vody svědčí koncept No-H2O, který majitelům aut nabízí ekologické čištění jejich mazlíků. Značka funguje od roku 2007, kdy byla založena v Irsku a od té doby se prostřednictvím master-franšízových licencí rozšířila po celém světě. Nyní má zastoupení na starém kontinentě, v USA, Austrálii nebo v Dubaji. Na českém trhu koncept působí od začátku roku 2016 a nyní se chce rozšiřovat formou franšízy.

Tento způsob expanze si vedení firmy zvolilo především z toho důvodu, že se jedná o osvědčenou formu rozvoje. Zároveň je celosvětový princip fungování firmy založen na franšízingu a v tomto duchu hodlá společnost i nadále pokračovat. „Chceme naše pobočky rozšířit formou franšízy především do krajských měst a současně rozšířit poskytování našich služeb korporátní klientele,“ popisuje plány master-franšízant Radek Řechka s tím, že neskromným cílem je mýt pod značkou No-H2O ve střednědobém horizontu 1000 aut denně.

Vzhledem k ekologickému zaměření franšízy by měl mít ideální kandidát ekologické myšlení a být připraven na dlouhodobou spolupráci, protože licence se uděluje na pět let s možností dalšího prodloužení. V neposlední řadě by měl franšízant rovněž disponovat vlastním kapitálem pro financování nákladů na licenci, která se pro mimopražské lokality pohybuje v rozmezí 40 až 240 tisíc bez DPH. Investice do potřebného technologického vybavení vyjde na minimálně 250 tisíc bez DPH, přičemž náklady je možné snížit zajištěním vlastních dodavatelů. Ty ale musí schválit centrála.

Zájemcům nabízí No-H2O tři typy spolupráce. Prvním je mobilní mytí, které umožňuje poskytování služeb přímo u zákazníků v průběhu celého roku, což nabízí vysokou flexibilitu. Druhým je sezónní mytí, které je vhodné zejména pro golfová hřiště nebo autobazary. Konečně třetím typem je tzv. stacionární mytí vhodné pro garážové domy, business centra nebo obchodní centra. I tato varianta umožňuje celoroční provoz. „Naše provozovny fungují přibližně čtyři měsíce a od počátku registrujeme pozvolný nárůst klientů, kteří se opakovaně vrací. Za kvalitu poskytované služby hovoří skutečnost, že jsme do dnešního dne neměli jedinou reklamaci“, uzavírá Radek Řechka.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014