24.08.2016

Franšíza pro hoteliéry

Nadnárodní síť hotelů Orbis Group Hotels plánuje rozšíření na tuzemském trhu. Hoteliérům nabízí flexibilní franšízovou spolupráci.

Na trhu hotelů bylo možné v nedávné době zaznamenat nárůst počtu franšízantů v rámci jednotlivých sítí. Mezi společnosti, které jsou součástí tohoto trendu, patří Orbis Group, jejímž strategickým partnerem se stala Accorhotels. Tato firma, která jako největších hotelová síť v Polsku zastřešuje jako master-franšízant pro střední a východní Evropu mimo jiné značky Mercure, ibis Style nebo Novotel, představuje pro hoteliéry v případě spolupráce obchodní příležitost v podobě znalosti trhu, sdílených mezinárodních standardů nebo know-how.

Accorhotels Foto Accorhotels

Pro společnost Orbis je charakteristické, že expanduje prostřednictvím franšízových licencí. Většina nových hotelů se rozvíjí pod značkami Mercure a ibis Style, které se dokáží dobře přizpůsobovat trhu.

K dalším výhodám franšízové spolupráce patří i podpora franšízantů formou školení, účasti na globální distribuční síti včetně věrnostního programu pro loajální zákazníky Le Club Accorhotels, jímž mohou hoteliéři zvýšit svou konkurenceschopnost, povědomí u globálních hráčů a těžit tak z případného navázání spolupráce s nadnárodními subjekty. Díky vstupu do sítě mohou provozovatelé hotelů poskytovat všeobecně očekávané standardy kvality a bezpečnosti. „V průběhu jednání je největší důraz kladen na místo a vybavení hotelu. Provádíme rovněž technický audit, protože klíčový je stav hotelu, počet pokojů a příležitosti pro další rozšiřování,“ říká ředitelka franšízingu Malgorzata Morek, která zastupuje Accorhotels v České republice.

Pro ty vlastníky, kteří by si chtěli zachovat vliv na design svého hotelu, jsou k dispozici flexibilní značky Mercure a ibis Styles. Po výběru značky a podpisu smlouvy by měl majitel hotelu objekt přizpůsobit standardům, ke kterým se zavázal. „Hotely se mohou díky spolupráci spolehnout též na cenovou optimalizaci a realizaci investic podle plánu. Díky spolupráci v rámci sítě se hotel stává viditelným a přístupným v online distribučních systémech,“ říká Malgorzata Morek.

Společnost Accorhotels dosud podepsala více než 30 franšízových smluv jak se stávajícími hoteliéry, tak s nově vzniklými subjekty. V rámci střední a východní Evropy se momentálně síť rozvíjí v Polsku, pobaltských státech, Maďarsku nebo Bulharsku a má zájem proniknout i do jižní Evropy. V regionu střední Evropy, východní Evropy a pobaltských států sdružuje Accorhotels celkem 108 hotelů osmi značek od těch luxusních až po ekonomicky úsporné.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank