Pošta Partner inovuje

Výhodou partnerství v menších obcích je flexibilita, která provozovatelům umožňuje reagovat na konkrétní podmínky a zvyklosti v dané obci, například přizpůsobením otevírací doby nebo určením rozsahu hodin pro veřejnost.
Pátek
26.08.2016
Česká pošta na základě dohody s organizacemi hájícími města a obce mění projekt Pošta Partner. Provozovatelům zmírní sankční podmínky.
 

Česká pošta postupně přechází na partnerský systém, na jehož základě mají být stávající pobočky převáděny na franšízy. Zástupci měst a obcí v souvislosti s touto změnou projevovali obavy, že přechod na nový systém povede ke snížení rozsahu a úrovně služeb. Na základě jejich podnětů byl nyní vyjednán kompromis. Změny podle vedení České pošty vstoupí v platnost v září 2016 a budou se týkat motivačního a sankčního systému.

Revidovaný projekt nabízí například vyšší finanční motivaci v podobě bonusů za rozšíření hodin pro veřejnost nebo nižší sankce za nedodržení smluvních podmínek. Chystané změny podpořil Svaz měst a obcí, Sdružení místních samospráv ČR nebo Spolek pro obnovu venkova ČR. „S novými partnery jsme připraveni okamžitě uzavírat smlouvy v nové podobě a současně dle nových pravidel změnit smluvní vztahy uzavřené dříve,“ říká generální ředitel České pošty Martin Elkán. 

Česká pošta v případě přechodu pobočky na Poštu Partner poskytuje potřebné služby, systém i metodiku a díky dohodě se samosprávami budou moci provozovatelé Pošty Partner nově v rámci poštovních služeb prodávat dálniční známky. Na partnerských pobočkách je rovněž možné podávat daňové složenky pro daň z nemovitosti, prodávat tisk, losy nebo nabízet dobíjení mobilů.

Do roku 2025 se z celkového počtu 3200 pošt plánuje převedení 2500 poboček na Poštu Partner. Ke konci loňského roku bylo celkem 129 zasmluvněných Pošt Partner, přičemž původní plán pro rok 2015 počítal se 60. Ten byl překonán o 12 uzavřených smluv. Na začátku letošního srpna existovalo celkem 189 Pošt Partner a z toho asi polovinu provozují přímo obce.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017