29.08.2016

Partneři díky franšíze získávají hotový produkt

Skupina hotelů Accorhotels plánuje rozvoj v Česku prostřednictvím franšízy. O podmínkách spolupráce hovořila zástupkyně sítě Małgorzata Morek.

Rozvoj hotelových sítí prostřednictvím franšízy má neustále vzestupnou tendenci. V první polovině tohoto roku jste otevřeli sedm franšízových hotelů, což představuje celkem 700 pokojů, a podepsali jste šest nových smluv nejen v Polsku, ale i v Maďarsku a v Bulharsku. Co značky skupiny Acoorhotels a Orbis Group nabízí?
Orbis je zároveň vlastníkem, správcem i franšízorem. Máme dlouholeté zkušenosti a jsme stabilní výkonnou a spolehlivou firmou. Naším strategickým partnerem je společnost Accorhotels. Ta patří k největším hotelovým skupinám na světě, k níž se nedávno přidaly tři další značky Fairmont, Raffels a Swisshotel. Naši nabídku zastupují známé značky jako je Sofitel, Novotel, ibis, ibis Styles nebo Mercure. Vynikáme znalostí trhu, máme know-how a standardy řízení. To všechno jsou naše silné stránky. Nabízíme atraktivní obchodní podmínky v oblasti e-distribuce, nákupu, technické podpoře, v IT poradenství nebo prostřednictvím školení v Accorhotels Akademii. Předně se nám podařilo vytvořit systém s mezinárodními standardy přizpůsobenými na region střední a východní Evropy.

Jak systém Accorhotels oceňují ti franšízanti, kteří ho již využívají?
Skutečnost, že se vstoupili do sítí Mercury, Pullam nebo ibis Styles, jim přineslo velké výhody. V počáteční fázi se často vyskytovala obava ohledně organizačních záležitostí. Díky franšíze partneři získali hotový produkt, správné nástroje a podporu, včetně školení pro zaměstnance. Nyní jsou součástí globálních distribučních systémů, věrnostních programů Le Club Accor, mají šanci zlepšit svou konkurenceschopnost a spolupracovat s globálními společnostmi. Hosté přijíždějící do jejich hotelu jsou překvapeni, protože dostávají to, co očekávali, tj. standardy kvality a bezpečnosti.

Accorhotels Mercure

„Provozovatelé se díky spolupráci s námi mohou spolehnout na optimalizaci cen a realizaci investic podle časového plánu. Díky naší podpoře je hotel viditelný a přístupný prostřednictvím elektronických distribučních systémů,“ říká Małgorzata Morek.

Jaká kritéria musí potenciální franšízanti Accorhotels splnit?
Během jednání se největší pozornost zaměřuje na velikost a lokaci objektu. Ve stávajících hotelech prověřujeme stav objektu a provádíme technický a produktový audit. Důležitý je tedy stav hotelu, velikost a počet místností, včetně možných příležitostí pro další expanzi. U hotelů, které jsou aktuálně ve výstavbě, je hodnocen jejich potenciál, tj. velikost pozemku, velikost budovy, cílová skupina hostů nebo místní konkurence.

Jak dlouho trvá a jak probíhá proces přistoupení k síti?
Poté, co si franšízant vybere značku a podepíše smlouvu, začne přizpůsobovat hotel podle přijatých norem. Vlastníkům, kteří chtějí kombinovat individualitu se silou mezinárodní značky, a tak si uchovat vliv na design svých hotelů, nabízíme flexibilní značky Mercure a ibis Styles. V průběhu realizace nových hotelových projektů poskytujeme celý rozsah podpory od přípravné fáze, přes konzultace, až po koordinaci investic. Díky těmto opatřením se mohou investoři rychle zorientovat ve všech parametrech, nařízeních a standardech a my si můžeme být jisti, že nové zařízení vyhovuje všem požadavkům franšízy. Provozovatelé se díky spolupráci s námi mohou spolehnout na optimalizaci cen a realizaci investic podle časového plánu. Spolupráce též zajistí zanesení hotelu do rezervačního systému Accor. Díky naší podpoře je hotel viditelný a přístupný prostřednictvím elektronických distribučních systémů.

První franšízový hotel jste otevřeli v roce 2012. Kolik bylo dosud podepsáno smluv?
Dosud jsme podepsali více než 30 franšízových smluv jak s majiteli hotelů, tak s investory nově budovaných hotelů. Rozvíjíme se v Polsku, v pobaltských zemích, v Česku, Maďarsku nebo v Bulharsku a Rumunsku. Rozvoj plánujeme i v zemích, kde dosud nejsme přítomni jako v Srbsku nebo v Chorvatsku. Nabídka franšízy Accorhotels přitahuje velkou pozornost. I proto klademe důraz na spokojenost a zohledňujeme názory našich partnerů, kteří poskytují reference našim potenciálním franšízantům.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank