Partneři díky franšíze získávají hotový produkt

Pondělí
29.08.2016
Skupina hotelů Accorhotels plánuje rozvoj v Česku prostřednictvím franšízy. O podmínkách spolupráce hovořila zástupkyně sítě Małgorzata Morek.
 

Rozvoj hotelových sítí prostřednictvím franšízy má neustále vzestupnou tendenci. V první polovině tohoto roku jste otevřeli sedm franšízových hotelů, což představuje celkem 700 pokojů, a podepsali jste šest nových smluv nejen v Polsku, ale i v Maďarsku a v Bulharsku. Co značky skupiny Acoorhotels a Orbis Group nabízí?
Orbis je zároveň vlastníkem, správcem i franšízorem. Máme dlouholeté zkušenosti a jsme stabilní výkonnou a spolehlivou firmou. Naším strategickým partnerem je společnost Accorhotels. Ta patří k největším hotelovým skupinám na světě, k níž se nedávno přidaly tři další značky Fairmont, Raffels a Swisshotel. Naši nabídku zastupují známé značky jako je Sofitel, Novotel, ibis, ibis Styles nebo Mercure. Vynikáme znalostí trhu, máme know-how a standardy řízení. To všechno jsou naše silné stránky. Nabízíme atraktivní obchodní podmínky v oblasti e-distribuce, nákupu, technické podpoře, v IT poradenství nebo prostřednictvím školení v Accorhotels Akademii. Předně se nám podařilo vytvořit systém s mezinárodními standardy přizpůsobenými na region střední a východní Evropy.

Jak systém Accorhotels oceňují ti franšízanti, kteří ho již využívají?
Skutečnost, že se vstoupili do sítí Mercury, Pullam nebo ibis Styles, jim přineslo velké výhody. V počáteční fázi se často vyskytovala obava ohledně organizačních záležitostí. Díky franšíze partneři získali hotový produkt, správné nástroje a podporu, včetně školení pro zaměstnance. Nyní jsou součástí globálních distribučních systémů, věrnostních programů Le Club Accor, mají šanci zlepšit svou konkurenceschopnost a spolupracovat s globálními společnostmi. Hosté přijíždějící do jejich hotelu jsou překvapeni, protože dostávají to, co očekávali, tj. standardy kvality a bezpečnosti.

Grimaldis pizzerie interier

„Provozovatelé se díky spolupráci s námi mohou spolehnout na optimalizaci cen a realizaci investic podle časového plánu. Díky naší podpoře je hotel viditelný a přístupný prostřednictvím elektronických distribučních systémů,“ říká Małgorzata Morek.

Jaká kritéria musí potenciální franšízanti Accorhotels splnit?
Během jednání se největší pozornost zaměřuje na velikost a lokaci objektu. Ve stávajících hotelech prověřujeme stav objektu a provádíme technický a produktový audit. Důležitý je tedy stav hotelu, velikost a počet místností, včetně možných příležitostí pro další expanzi. U hotelů, které jsou aktuálně ve výstavbě, je hodnocen jejich potenciál, tj. velikost pozemku, velikost budovy, cílová skupina hostů nebo místní konkurence.

Jak dlouho trvá a jak probíhá proces přistoupení k síti?
Poté, co si franšízant vybere značku a podepíše smlouvu, začne přizpůsobovat hotel podle přijatých norem. Vlastníkům, kteří chtějí kombinovat individualitu se silou mezinárodní značky, a tak si uchovat vliv na design svých hotelů, nabízíme flexibilní značky Mercure a ibis Styles. V průběhu realizace nových hotelových projektů poskytujeme celý rozsah podpory od přípravné fáze, přes konzultace, až po koordinaci investic. Díky těmto opatřením se mohou investoři rychle zorientovat ve všech parametrech, nařízeních a standardech a my si můžeme být jisti, že nové zařízení vyhovuje všem požadavkům franšízy. Provozovatelé se díky spolupráci s námi mohou spolehnout na optimalizaci cen a realizaci investic podle časového plánu. Spolupráce též zajistí zanesení hotelu do rezervačního systému Accor. Díky naší podpoře je hotel viditelný a přístupný prostřednictvím elektronických distribučních systémů.

První franšízový hotel jste otevřeli v roce 2012. Kolik bylo dosud podepsáno smluv?
Dosud jsme podepsali více než 30 franšízových smluv jak s majiteli hotelů, tak s investory nově budovaných hotelů. Rozvíjíme se v Polsku, v pobaltských zemích, v Česku, Maďarsku nebo v Bulharsku a Rumunsku. Rozvoj plánujeme i v zemích, kde dosud nejsme přítomni jako v Srbsku nebo v Chorvatsku. Nabídka franšízy Accorhotels přitahuje velkou pozornost. I proto klademe důraz na spokojenost a zohledňujeme názory našich partnerů, kteří poskytují reference našim potenciálním franšízantům.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014