Restaurace budou přijímat objednávky prostřednictvím elektronického systému, a to nejméně tři hodiny předem, aby tak byly bagety dodávány do firem čerstvé.
Pondělí
05.09.2016
Franšízový fastfoodový řetězec Bageterie Boulevard reaguje na poptávku a spouští v rámci korporátních dodávek přímý rozvoz baget.
 

Bageterie Boulevard reaguje na vzrůstající poptávku firemní klientely a spouští novou službu, která bude zajišťovat občerstvení pro zaměstnance v rámci pracovních jednání, seminářů či jiných akcí. Fastfoodový řetězec tak rozšiřuje okruh zákazníků o další segment, kterým je korporátní „food delivery“. Bageterie tímto krokem využila místo na trhu, které nebylo tak nasycené jako klasická dovážka jídla.

Nová služba je postavena na principu přímých objednávek boxů s bagetami přes internetovou platformu. Projekt aktuálně probíhá v testovacím režimu s rozvozovou zónou v širším centru Prahy. V horizontu jednoho až dvou měsíců se chystá díky franšízantům pokrytí celé Prahy, Brna a Plzně a postupně se bude zavádět i do dalších měst, kde má Bageterie Boulevard pobočky. Boxy je podle vedení společnosti možné na vybraných pobočkách vyzvedávat také osobně.

„Naší novou službou následujeme nové trendy na korporátní úrovni. Věříme, že firemní zákazníci ocení nejen naše kvalitní a čerstvé produkty, ale také jednoduchost objednání a plánování s doručením až tzv. na stůl,“ říká manažer projektu Jakub Gottwald s tím, že nabízená služba je vhodná především k plánovaným a opakovaným firemním událostem.

Bageterie Boulevard nabízí možnost franšízového podnikání od roku 2011 a zatím se jí podařilo zprovoznit celkem 20 fastfoodových restaurací. Potenciálním zájemcům o licenci, kteří mají k dispozici alespoň 70% vlastních finančních prostředků, nabízí centrála možnost čerpání půjčky nebo leasingu od mateřské společnosti. Minimální výše investice je přitom 5 miliónů korun.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014