Krmivo pro byznys
Když nejde zákazník za firmou, může jít firma za zákazníkem. Na tomto principu je založen franšízový systém Husse, který pro distribuci nevyužívá velkých řetězců, ale produkty pro psy a kočky sám rozváží prostřednictvím franšízantů. Společnost byla založena ve Stockholmu v roce 1987 a v roce 1993 se začala ve Skandinávii rozvíjet pomocí franšízingu. O tři roky později expandovala do dalších evropských zemí a v současné době provozuje v 54 zemích síť, která zahrnuje na 600 franšízantů. Velkým mezníkem pro firmu bylo zprovoznění sítě v americké Kalifornii nebo v New Yorku, neboť USA platí za meku přímého prodeje.
V rámci českého trhu se firmě podařilo přiblížit se svému cíli, který byl stanoven na 30 franšízantů. Momentálně na českém trhu působí 23 franšízantů-distributorů. Pro zájemce o licenci je podle centrály Husse důležité, aby dokázali zabezpečit suché skladovací prostory o velikosti minimálně 15m²a aby měli mobilní telefon a internet pro vyřizování objednávek. Mezi další požadavky patří vlastnictví malé dodávku nebo auta s větším kufrem na rozvoz zakázek a v neposlední řadě je důležitá i chuť do práce, schopnost zorganizovat si čas a rovněž nebát se prodávat.
Každý franšízant má po podpisu smlouvy výhradní právo na prodej produktů v dané oblasti a je zodpovědný za organizaci distribuce. Díky dodávkám přímo z továrny a vynechání velkoobchodníků i maloobchodníků, může podle centrály koncept kombinovat příznivé ceny a atraktivní marže pro franšízanty. Podpora pro franšízanty se skládá z územní exkluzivity k prodeji výrobků a služeb v dané oblasti, marketingových materiálů potřebných pro zahájení podnikání, vzdělávání a školení na produkty prodejní techniky a z poskytování operačního systému na podporu prodeje.
Kromě zkvalitňování služeb se hlavní centrála ve Švédsku rozhodla inovovat svou image. V nedávné době tak probíhal rebranding v rámci všech obchodních jednotek v Evropě. Tato komplexní akce se týkala jak loga, tak balení produktů a změnou prošly rovněž marketingové materiály. Vrcholem rebrandingu pak bylo spuštění zcela nového webového portálu, přičemž spuštění nového webu pro Česko se očekává začátkem příštího roku.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízový koncept Husse navýšil počet franšízantů na 37. Současně se pouští do připrav vlastního e-shopu.
Franšízanti a distributoři značky Husse měli v poslední době hodně práce. Češi totiž nakupovali zásoby jídla nejen pro sebe, ale i pro své mazlíčky.
Franšízantům prodejní sítě krmiv pro domácí zvířata Husse se daří české zákazníky oslovovat díky showroomům. Nikde jinde na světě je nenajdou.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem