23.09.2016

Kreativní franšíza

Bricks 4 Kidz se podařilo obsadit tři nové regiony. Směřuje nyní do krajských měst a lokalit pod 50 tisíc obyvatel.

Spojit vzdělávání dětí se zábavou je snem každého učitele. Nyní se tento způsob výuky nabízí i podnikatelům. K naplnění cíle stačí licence franšízy Bricks 4 Kidz, která nabízí zájemcům možnost stát se dalším členem tohoto konceptu. Do nedávna byly na trhu vzdělávání aktivní pouze dvě licence této značky, od září 2016 se však firma Bricks 4 Kids rozrostla o tři další regiony. Bricks 4 Kidz staví vzdělávání na stavění modelů z populárních kostek LEGO, k čemuž používá osvědčenou výukovou osnovu. Momentálně disponuje 90 patentovanými modely pro školky, 180 modely pro školy a 36 modely robotiky.

Bricks 4 Kidz děti Foto Bricks4Kidz

Momentálně je v provozu na 700 škol Bricks 4 Kidz ve více než 35 zemích po celém světě. Licence v rámci daných regionů umožňuje týmové vedení dvou až tří jednotlivců.

Rozšíření stávající sítě se týká regionů Praha 6 a Praha 7, Prahy-jih a Prahy západ. Celkem má tak koncept Bricks 4 Kidz pět franšíz v Praze a ve Středočeském kraji a nyní plánuje rozšiřování do dalších lokalit. Franšíza je podle master-franšízantky Michele Leschové vhodná pro ty zájemce, kteří chtějí podnikat a baví je organizování kroužků a učitelů. Důležitou vlastností je také schopnost udržet kontakty se stávajícími školami a rodinnými centry, kde se kurzy pořádají.

Cílem konceptu bylo mít alespoň tři franšízanty v hlavním městě, kde je podle Michele Leschové stále ještě jedno volné místo. Po naplnění záměru se bude nyní centrála soustředit na krajská města. Koncept je ale vhodný i pro menší lokality pod sto tisíc obyvatel. „Franšíza Bricks 4 Kidz je velmi flexibilní, pokud jde o náklady spojené se zakoupením licence. Minimální poplatek je okolo 250 tisíc korun (10 tisíc dolarů) pro města nad 100 tisíc obyvatel. Záleží ale na daném regionu a na domluvě s centrálou. Pro menší města tak může být cena i nižší,“ říká master-franšízantka.

Potenciálním zájemcům nabízí centrála konzultace se stávajícími franšízanty a pomáhá jim rovněž při sestavování finančního plánu. Po podpisu smlouvy probíhá školení, kde se franšízant seznámí s manuálem a s webovou aplikací. V rámci školení se noví členové sítě dozví informace o marketingu, organizaci a o způsobu pořádání kroužků, táborů nebo narozeninových oslav.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank