06.10.2016

Bagety míří do Německa

Česká franšíza Bageterie Boulevard otevře v druhé polovině října první restauraci v Drážďanech. Následovat bude Berlín a Lipsko.

Po vstupu na Slovensko a do Spojených arabských emirátů proniká Bageterie Boulevard na další zahraniční trh. V druhé polovině října otevře svou první restauraci v německých Drážďanech v obchodním centru Galerie Dresden. Nabídka se bude téměř shodovat s českou. Němečtí zákazníci si tak budou moci objednávat také v Česku oblíbené„vlajkové lodi“ fastfoodových restaurací.

Bageterie Boulevard Foto Bageterie Boulevard

Bageterie Boulevard začala nabízet franšízu v roce 2011. Zájemcům, kteří dokáží franšízu financovat alespoň z 70%, nabízí centrála možnost čerpání půjčky nebo leasingu.

Otevřením drážďanské restaurace však rozšiřování fastfoodů nekončí. V příštím roce totiž plánuje Bageterie Boulevard otevřít další restaurace v Berlíně a v Lipsku. „Po Německu pokukujeme už dlouho a věříme, že nastal ten správný okamžik. Otevření pobočky v Drážďanech není zcela náhodné. Město je velmi blízko českých hranic a pro start je to ideální lokalita,“ říká manažerka pro franšízu a expanzi Markéta Krejčíková s tím, že první jednotky zprovozní společnost jako vlastní a následně je bude mít zájem předat do rukou franšízantů, resp. master-franšízantů. Firma tak volí pro Německo stejnou strategii, jakou uplatňuje v Čechách.

Bageterie Boulevard rozvíjí fastfoodovou síť od roku 2003, kdy vznikla první restaurace inspirovaná francouzským stylem. Aktuálně centrála provozuje 28 restaurací, z toho 21 franšíz. Za projektem stojí Petr Cichoň, největší český výrobce baget, a jeho společnost Crocodille, která v Německu již vlastní výrobní závod. Náklady na zřízení nové restaurace se obvykle pohybují od 5 milionů korun výše.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank