Pizzu umíme rozvézt do 40 minut

Pondělí
17.10.2016
Se spolumajitelem franšízového konceptu Forty´s Pizza Jakubem Šlezarem jsme hovořili o expanzi značky nebo o podpoře, kterou centrála poskytuje franšízantům.
 

Můžete zhodnotit činnost franšízového konceptu Forty´s Pizza za poslední půl rok?
Toto období bylo ve znamení posilování vlastních poboček. V květnu jsme v hlavním městě otevřeli první pizzerii a v červenci druhou. V roce 2017 plánujeme dále posilovat vlastní síť a věnovat se rozvíjení franšízy, na kterou nám kvůli novým pizzeriím nezbývalo příliš času. Zájem franšízantů v příštím roce proto očekáváme větší než letos.

Jak se daří konceptu v Praze?
Pizzerie si našly své místo na trhu a daří se jim velice dobře. I to je důvod, proč ještě letos otevřeme v hlavním městě třetí pobočku. V současnosti máme obsazenou Prahu 3 a 4. Nová pizzerie se bude nacházet na Praze 2. Lokality vybíráme tak, abychom pokrývali oblasti s rozvozem do 40 minut, což je služba, kterou nabízíme jako jediní v Česku.

Kromě systému vedení, školení nebo marketingové podpory získávají franšízanti podle Jakuba Šlezara i podporu při výběru vhodného místa, které je třeba zvolit tak, aby umožňovalo rozvoz do 40 minut.

V čem je koncept pro franšízanty atraktivní?
Důvodů je hned několik. Je zajímavý v jednotné marketingové strategii. Dále také v tom, že se zaměřuje na výrobu jen jednoho kvalitního produktu, a tou je pizza. To vše se odráží v relativně rychlé návratnosti investice, která se pohybuje v horizontu 18 až 24 měsíců.

Jaký evidujete zájem potenciálních partnerů o vaši licenci?
Hlásí se nám zájemci z malých měst. Koncept však na města s menším počet obyvatel není nastaven. Také evidujeme zájem ze strany podnikatelů z měst, kde již provozujeme vlastní pobočky. Tam však licence nabízet nebudeme.

Jsou nějaké faktory bránící šíření konceptu?
Především se jedná o rozsah území, kde by měla franšíza působit. Koncept není vhodný pro města pod 50 tisíc obyvatel.

Jak pomáháte franšízantům v podnikání?
Nabízíme jim ucelený ziskový systém vedení provozovny a školení podle provozního a tréninkového manuálu. Franšízanti získají i průběžný trénink, marketingovou podporu, pomoc s projektem nebo velkoobchodní ceny u dodavatelů.

Na jakém produktu franšízanti nejvíce vydělávají?
Jak už bylo řečeno, Forty´s Pizza je zaměřena na výrobu a rozvoz pouze jednoho produktu. Tou je mimořádně kvalitní pizza, kterou zákazník dostane do 40 minut. Pokud ne, má ji zdarma.

Kolik máte celkem poboček a kolik je franšízových?
V současnosti provozujeme osm vlastních a jednu franšízovou pizzerii.

Plánujete otevírat nové franšízové pizzerie?
Ano. V roce 2017 se zaměříme na získání franšízantů v krajských městech, kde ještě nepůsobíme. Jedná se hlavně o Plzeň, Liberec, České Budějovice, Zlín, Ústí nad Labem nebo Havířov. Letos jsme z důvodů, o kterých již byla řeč, nebyli aktivní v získávání franšízových partnerů.

Chystáte pro franšízanty a zákazníky nějaké novinky?
Nabídku inovujeme dvakrát ročně, chystáme se tedy uvést na trh nové druhy pizz. Z důvodu větší přehlednosti také zjednodušíme zákazníkům internetové objednávky. A v neposlední řadě zavádíme rovněž rozvoz pizzy na elektrokolech, díky kterým budeme u zákazníka ještě rychleji.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014