Pizzu umíme rozvézt do 40 minut
Můžete zhodnotit činnost franšízového konceptu Forty´s Pizza za poslední půl rok?
Toto období bylo ve znamení posilování vlastních poboček. V květnu jsme v hlavním městě otevřeli první pizzerii a v červenci druhou. V roce 2017 plánujeme dále posilovat vlastní síť a věnovat se rozvíjení franšízy, na kterou nám kvůli novým pizzeriím nezbývalo příliš času. Zájem franšízantů v příštím roce proto očekáváme větší než letos.
Jak se daří konceptu v Praze?
Pizzerie si našly své místo na trhu a daří se jim velice dobře. I to je důvod, proč ještě letos otevřeme v hlavním městě třetí pobočku. V současnosti máme obsazenou Prahu 3 a 4. Nová pizzerie se bude nacházet na Praze 2. Lokality vybíráme tak, abychom pokrývali oblasti s rozvozem do 40 minut, což je služba, kterou nabízíme jako jediní v Česku.
Kromě systému vedení, školení nebo marketingové podpory získávají franšízanti podle Jakuba Šlezara i podporu při výběru vhodného místa, které je třeba zvolit tak, aby umožňovalo rozvoz do 40 minut.
V čem je koncept pro franšízanty atraktivní?
Důvodů je hned několik. Je zajímavý v jednotné marketingové strategii. Dále také v tom, že se zaměřuje na výrobu jen jednoho kvalitního produktu, a tou je pizza. To vše se odráží v relativně rychlé návratnosti investice, která se pohybuje v horizontu 18 až 24 měsíců.
Jaký evidujete zájem potenciálních partnerů o vaši licenci?
Hlásí se nám zájemci z malých měst. Koncept však na města s menším počet obyvatel není nastaven. Také evidujeme zájem ze strany podnikatelů z měst, kde již provozujeme vlastní pobočky. Tam však licence nabízet nebudeme.
Jsou nějaké faktory bránící šíření konceptu?
Především se jedná o rozsah území, kde by měla franšíza působit. Koncept není vhodný pro města pod 50 tisíc obyvatel.
Jak pomáháte franšízantům v podnikání?
Nabízíme jim ucelený ziskový systém vedení provozovny a školení podle provozního a tréninkového manuálu. Franšízanti získají i průběžný trénink, marketingovou podporu, pomoc s projektem nebo velkoobchodní ceny u dodavatelů.
Na jakém produktu franšízanti nejvíce vydělávají?
Jak už bylo řečeno, Forty´s Pizza je zaměřena na výrobu a rozvoz pouze jednoho produktu. Tou je mimořádně kvalitní pizza, kterou zákazník dostane do 40 minut. Pokud ne, má ji zdarma.
Kolik máte celkem poboček a kolik je franšízových?
V současnosti provozujeme osm vlastních a jednu franšízovou pizzerii.
Plánujete otevírat nové franšízové pizzerie?
Ano. V roce 2017 se zaměříme na získání franšízantů v krajských městech, kde ještě nepůsobíme. Jedná se hlavně o Plzeň, Liberec, České Budějovice, Zlín, Ústí nad Labem nebo Havířov. Letos jsme z důvodů, o kterých již byla řeč, nebyli aktivní v získávání franšízových partnerů.
Chystáte pro franšízanty a zákazníky nějaké novinky?
Nabídku inovujeme dvakrát ročně, chystáme se tedy uvést na trh nové druhy pizz. Z důvodu větší přehlednosti také zjednodušíme zákazníkům internetové objednávky. A v neposlední řadě zavádíme rovněž rozvoz pizzy na elektrokolech, díky kterým budeme u zákazníka ještě rychleji.
Zobrazit v katalogu franšíz
PŘEČTI ČLÁNKY
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Chocafé je kavárna, kde proudí především belgická čokoláda. Co tento koncept nabízí franšízantům nám v rozhovoru přiblíží zakladatel značky Jan Novák.
Dva kamarádi Honza a Matěj postavili svůj koncept bistra na čerstvých těstovinách, které dovedou mimořádně rychle servírovat zákazníkovi. Nyní svůj nápad nabízí jako franšízu.
„Počty franšíz s vaflemi, palačinkami a lívanci rostou. Nyní cílíme na všechna krajská města“, říkají franšízoři Elvis Osmanović a Dino Pekez.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Nejsilnější značky v oblasti franšízingu pro rok 2017 jsou KFC, Dunkin’ Donuts a McDonald’s.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...