09.11.2016

Pod známou značku

Polský master-franšízant Orbis, který ve střední a východní Evropě rozvíjí brandy Accorhotels, nabízí franšízové licence také českým hoteliérům.

Z výhod franšízingu mohou kromě provozovatelů populárních gastronomických značek těžit také hoteliéři. Spolupráci jim nabízí polská společnost Orbis, která má ve střední a východní Evropě na starosti rozvoj brandů sdružených ve skupině Accorhotels. Její portfolio čítá celkově 4 000 hotelů a 570 000 pokojů v 95 zemích světa. Franšízovou spolupráci nabízí i českým podnikatelům.

Mercure Accorhotels Foto Orbis

Orbis je největší sítí hotelů v Polsku a jako master-franšízant hotelové skupiny Accorhotels je zodpovědný za rozvoj v 16 zemích střední, východní a jihovýchodní Evropy. Kromě České republiky má na starosti také Slovensko, Chorvatsko nebo Srbsko.

Součástí hotelového gigantu se mohou stát nejen hotely prvotřídní úrovně, ale i ty ekonomické. Svou expanzi založila společnost na strategii budování vlastních hotelů, uzavírání manažerských smluv a ve stále větší míře také na poskytování franšízových licencí. Hoteliéři, kteří přemýšlí o změně designu a značky, stejně tak jako ti, kteří chtějí hotel vybudovat „na zelené louce“, mají nyní skvělou příležitost přidat se k jedné ze známých značek skupiny Accorhotels jako Mercury, Novotel, Sofitel, M gallery nebo ibis.

Společnost Orbis zatím provozuje v Česku 8 hotelů a tento počet by ráda navyšovala prostřednictvím franšízové spolupráce. „Díky zkušenosti a standardům našeho partnera, francouzské skupiny Accorhotels, jsme se stali nejen největší sítí hotelů v Polsku, ale také jedním z hlavních hráčů na hotelovém trhu ve střední a východní Evropě“, říká ředitelka franšízového rozvoje společnosti Orbis Malgorzata Morek s tím, že momentálně Orbis spravuje v domovském Polsku 65 hotelů s více než 11 000 pokoji, převážně pod značkou Mercury a ibis Styles.

Majitelé hotelů, kteří se rozhodnou pro spolupráci se skupinou Orbis mohou očekávat komplexní podporu. Poradci a specialisté na marketing jsou franšízantům k dispozici v otázkách managementu nebo modernizace hotelů. Podle Malgorzaty Morek získávají také přístup k on-line distribučním kanálům, k rezervačnímu systému TARS a účastní se také věrnostního programu Le Club Accorhotels, který jim pomůže zvýšit konkurenceschopnost a povědomí mezi potenciálními zákazníky.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank