Zaměstnanec franšízantem
Fastfoodový gigant McDonald´s pokračuje v budování své franšízové sítě. Po dvaceti letech zaměstnání u společnosti se v pořadí devatenáctým franšízantem v Česku stává Petr Zlínský, který sám několik let řídil rozvoj franšíz v Česku a na Slovensku. Nyní bude od 10. listopadu 2016 sám provozovat nově otevřenou restauraci v obchodním centru Aupark v Hradci Králové. Z celkového počtu 93 je nyní v Česku 73 restaurací řízeno franšízanty.
Poskytnutím franšízové licence českému podnikateli tak nadnárodní firma pokračuje v trendu podpory místních podnikatelů. „Předávání našich restaurací do rukou franšízantů znamená velmi dobrý směr rozvoje naší společnosti,“ říká Tomáš Rogacz, generální ředitel společnosti McDonald´s ČR s tím, že z nastaveného kurzu mohou profitovat jak zákazníci, tak zaměstnanci, kteří rodinné zázemí všeobecně oceňují.
Čeští franšízanti jsou podle centrály McDonald´s stabilními partnery, což dokládá předání dvou restaurací do rukou druhé generace v rámci rodiny. Průměrně na jednoho stávajícího franšízanta v Česku připadají více než tři restaurace. „Rozhodně se tohoto trendu neobáváme, protože s předáváním restaurací do rukou franšízantů máme dobré zkušenosti. Kandidát na franšízu musí projít tvrdým školením a ne každému se podaří licenci získat. Musí totiž prokázat vysoké manažerské schopnosti. Franšízu tak získají jen ti nejlepší,“ komentuje pro portál Franchising.cz podmínky spolupráce mluvčí McDonald´s Zuzana Svobodová.
PŘEČTI ČLÁNKY
V roce 2023 u nás otevřel jeden ze světově nejznámějších franšízových řetězců fast foodu šest nových restaurací. Jaké mají další byznysové plány?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Novou generální ředitelkou společnosti McDonald’s pro český a slovenský trh se stala Yuliya Badritdinova. Aktuálně tak má na starosti 3 trhy.
Fastfoodový gigant zahajuje kvůli proces ukončení svého byznysu v Rusku. Tamní trh opouští po 30 letech.
Žebříček největších světových franšíz ovládly fastfoody. Uspěly i značky působící v Česku.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...