Čerstvé produkty do firem

Zájem o zdravý životní styl celosvětově roste. Společnost UGO na tento trend reaguje a chystá se nabízet zdravé občerstvení nejen firmám, ale také na společenských akcích.
Pondělí
21.11.2016
Společnost UGO rozšiřuje rozsah svých služeb. Bude dodávat nápoje a pokrmy také firemním zákazníkům.
 

Společnost UGO rozšiřuje portfolio svých služeb. Po síti Freshbarů a Salaterií se zdravým občerstvením zavádí službu UGO Catering, která se zaměřuje zejména na firemní klienty. Společnosti si tak budou moci objednávat čerstvé ovocné šťávy nebo lehké občerstvení přímo na pracovní porady nebo firemní večírky. Dovážkovou službu budou moci využívat i organizátoři rodinných oslav. V zaměření se na firemní klientelu následuje UGO společnost Bageterie Boulevard, která cateringovou službu před časem rovněž ohlásila.

Od zavedené novinky si vedení firmy UGO slibuje větší zájem o své produkty ze strany firem, které tak mohou na pracovní schůzce klientům a partnerům nabízet zdravé občerstvení. Z benefitu mají navíc také profitovat také zaměstnanci. „Heslem značky je ´lehčí život´, to znamená takový, kde vás jídlo neuspává, nesnižuje pracovní výkony, ale naopak dodává energii,” vysvětluje Vojtěch Krejčí, catering manager UGO s tím, že cena služby se bude odvíjet od konkrétních požadavků klienta a nabídka bude proto zpracovává vždy individuálně.

UGO nabízí na místě čerstvě připravené stoprocentní ovocné šťávy a koktejly, které personál připravuje na objednávku zákazníka. V roce 2012 koupila celou síť UGO barů společnost Kofola ČeskoSlovensko, která k nim v roce 2014 přidala i síť freshbarů a salaterií Mangaloo. V současné době tak UGO provozuje 53 Fresbarů a 16 Salaterií.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014