Čerstvé produkty do firem
Společnost UGO rozšiřuje portfolio svých služeb. Po síti Freshbarů a Salaterií se zdravým občerstvením zavádí službu UGO Catering, která se zaměřuje zejména na firemní klienty. Společnosti si tak budou moci objednávat čerstvé ovocné šťávy nebo lehké občerstvení přímo na pracovní porady nebo firemní večírky. Dovážkovou službu budou moci využívat i organizátoři rodinných oslav. V zaměření se na firemní klientelu následuje UGO společnost Bageterie Boulevard, která cateringovou službu před časem rovněž ohlásila.
Od zavedené novinky si vedení firmy UGO slibuje větší zájem o své produkty ze strany firem, které tak mohou na pracovní schůzce klientům a partnerům nabízet zdravé občerstvení. Z benefitu mají navíc také profitovat také zaměstnanci. „Heslem značky je ´lehčí život´, to znamená takový, kde vás jídlo neuspává, nesnižuje pracovní výkony, ale naopak dodává energii,” vysvětluje Vojtěch Krejčí, catering manager UGO s tím, že cena služby se bude odvíjet od konkrétních požadavků klienta a nabídka bude proto zpracovává vždy individuálně.
UGO nabízí na místě čerstvě připravené stoprocentní ovocné šťávy a koktejly, které personál připravuje na objednávku zákazníka. V roce 2012 koupila celou síť UGO barů společnost Kofola ČeskoSlovensko, která k nim v roce 2014 přidala i síť freshbarů a salaterií Mangaloo. V současné době tak UGO provozuje 53 Fresbarů a 16 Salaterií.
PŘEČTI ČLÁNKY
S franšízou UGO podniká Václav Vávra v Mladé Boleslavi od roku 2013. Nyní se rozhodl pro změnu. Proč se tak stalo a co na jeho krok říká Lukáš Prauss, manažer rozvoje této sítě?
„Po době covidového „temna“ se opět rozhlížíme po příležitostech pro franšízovou spolupráci," říká Lukáš Prauss, ředitel rozvoje UGO Trade.
Franšízový koncept UGO Freshbarů a UGO Salaterií je připraven dál růst. Důležitou roli v něm sehrají kvalitní franšízanti.
Franšízová značka UGO otevřela svou největší Salaterii. Zákazníci pobočku nové generace najdou v samém centru Prahy.
Nabídka fresh barů UGO se před nedávnem rozrostla, a to o UGO Grill sandwiche. K dostání budou i v těch nejmenších franšízových provozovnách.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Subway vidí potenciál na benzinkách
a
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...