Kvalitní vybavení a produkty podle ředitele marketingu Juraje Slováka samy o sobě nestačí. Amaryllis chce jít cestou aktivního marketingu, který je podle něj v oblasti kosmetických služeb klíčový.
Úterý
22.11.2016
Amaryllis usiluje o ovládnutí trhu kosmetických služeb. Od franšízantů nevyžaduje licenční ani měsíční poplatky.
 

Prostřednictvím specializovaných služeb na pomezí kosmetiky a plastické chirurgie se již šestým rokem na trhu snaží podnikatele a zákazníky oslovovat franšízový systém Amaryllis. Díky spolupráci s přední designérskou společností se podle marketingového ředitele Juraje Slováka podařilo vytvořit koncept, který je variabilní, zákazníci ale vždy poznají, že se nachází v centru Amaryllis. „Celkem 92 % produktů, vybavení a zařízení z potřeb provozovny zajišťují naši výrobci. Tím pádem jsou vstupní náklady daleko nižší, než kdybychom je kupovali přes další přeprodejce,“ říká Juraj Slovák.

Aby centrála dokázala více snížit náklady franšízantům, spolupracuje také s dodavatelem na manufakturní výrobě zařízení. V horizontu jednoho a půl roku by tak mohla společnost pro franšízanty zajišťovat vlastní výrobu části přístrojů.

Podnikatelům, kteří chtějí působit v oblasti kosmetických služeb, nabízí společnost kromě výhodného nákupu také zaškolení, marketingovou průpravu nebo prvotní analýzu trhu v dané lokalitě. Získávají také podnikatelský plán, díky němuž může managent garantovat minimální roční obrat. „Pokud zjistíme, že jsou v dané lokalitě vhodné podmínky pro vytvoření provozovny a náš franšízant udělá vše, co jsme doporučili, tak systém nemá proč nefungovat. A jelikož jsme přesvědčeni, že pobočka musí fungovat za těchto podmínek, garantujeme to smluvně pod pokutou až do výše 100 % vstupních nákladů,“ zdůrazňuje výhody franšízingu pod značkou Amarillys Juraj Slovák.

Za atraktivní nabídkou, která má přilákat franšízanty, stojí dlouhodobý cíl společnosti převzít většinu trhu kosmetických služeb. Kromě smluvní pokuty tak franšízantům nabízí také licenci zdarma nebo nulové franšízové měsíční poplatky. „Pokud budeme inkasovat pouze my a za vše, naši partneři nebudou ekonomicky silní a naše vize se nikdy neuskuteční. Naopak, když vydělá náš partner, vyděláme i my. Tak můžeme růst společně a společně převzít trh. Motivace je pak pro všechny enormní,“ vysvětluje strategii Juraj Slovák.

Amaryllis nabízí zájemcům o franšízu tři typy spolupráce. Pro Amaryllis Beauty Mobile musí zájemci počítat s vkladem 150 tisíc korun. Varianta Amaryllis Beauty Point vyjde na minimálně 500 tisíc korun. Pro Amaryllis Beauty Institut si musí zájemci připravit částku od 2 milionů korun. Centrála aktuálně provozuje pět kosmetických center v Česku a jedno vlastní a aktuálně začíná připravovat provozovnu v Mladé Boleslavi. Další plánuje v Táboře, Českých Budějovicích nebo ve slovenských Košicích či v Trenčíně.