Od spojení jednotlivých značek do jedné skupiny si centrála slibuje, že bude moci efektivněji doručit informaci o nové zakázce franšízantům. Z rychlejší komunikace tak budou profitovat i zákazníci.
Úterý
29.11.2016
Dosud oddělené koncepty se slučují pod značku EXTRA SLUŽBY. Po vstupu do sítě nabízí franšízantům měsíc provozu zdarma.
 

S rostoucí poptávkou po službách nejrůznějšího druhu rostou i firmy v daném oboru. O tom svědčí historie společnosti, která začala na českém trhu nejprve nabízet licence konceptu EXTRA STĚHOVÁNÍ a po počátečním úspěchu začala nabalovat i další služby jako EXTRA UKLÍZENÍ nebo EXTRA MANŽEL. V současné době převádí centrála všechny tři koncepty do jedné centrální skupiny EXTRA SLUŽEB. Od sloučení si centrála slibuje lepší výchozí pozici pro expanzi a ovládnutí tuzemského trhu služeb.

Z důvodu rapidního nárůstu zakázek ve všech třech odvětvích se v poslední době společnost zaměřila na nový nábor franšízantů, kteří mají poptávku uspokojit. Mezi základní požadavky přitom podle zakladatele konceptu Radka Straky patří dodržování know-how, spolehlivost nebo dochvilnost. „Vytvořila se nová obchodní síť, která má výborné výsledky a dokáže vybírat velmi schopné a spolehlivé franšízanty,“ říká o sloučení služeb do jedné skupiny Radek Straka.

Samotné náklady na zřízení pobočky jsou podle Radka Straky minimální. Za vstup do sítě zaplatí franšízant částku ve výši 55 tisíc korun, přičemž každý z nich získá tímto vstupem nejen reklamní a marketingové služby, ale dostane také vybavení ve výši zhruba 120 tisíc korun, aby mohl okamžitě začít poskytovat služby. Doba návratnosti prvotního vkladu je v každé franšíze rozdílná, vždy se ale jedná o 2 až 6 měsíců.

Hlavní výhody konceptů představují podle Radka Straky právě minimálními náklady, kdy prakticky dvě třetiny vstupních nákladů nutných pro zahájení provozu hradí centrální síť. Franšízanti pak mohou od prvního měsíce dosahovat příjmů okolo 100 tisíc měsíčně. „Navíc má každý po vstupu do sítě bezplatný provoz prvního měsíce, kdy si vše sám vyzkouší a otestuje, takže vydělává a přesto neplatí měsíční poplatek,“ říká Radek Straka s tím, že v současnosti provozuje centrála pouze franšízové pobočky a žádné vlastní. EXTRA SLUŽEB je v tuzemsku momentálně 35.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014