Koncept nabízí podle Radka Řechky franšízantům produkt a službu, která je nejen funkční, ale i ekologická. Není navíc nutné žádné technické zázemí či složitá administrativa spojená s provozovnou.
Pátek
02.12.2016
Mladý koncept ekologického čištění bez vody NoH2O pracuje na zvyšování povědomí o značce. V listopadu uvede do provozu dvě franšízy.
 

Dobrý nápad je nejlepším startem do podnikání. Když se navíc spojí s ekologickou myšlenkou, může vzniknout služba, kterou ocení nejen zákazníci, ale i podnikatelé. Ti mají nyní příležitost získat franšízovou licenci mladého konceptu originálního mytí automobilů bez vody NoH2O. Značka funguje na českém trhu od začátku roku 2016. Od roku 2015 fungovala na trhu pouze distribuce produktů a po zakoupení master-franšízové licence zahrnula česká pobočka do portfolia jak prodej produktů, tak kompletní nabídku služeb.

Za svůj hlavní úkol považuje nyní centrála dostat v Česku značku více do povědomí. Tento úkol se zatím podle zástupce konceptu Radka Řechky daří, stejně tak jako rozšiřování portfolia firemních zákazníků, kteří se opakovaně vracejí. V rámci úsilí o zvyšování povědomí plánuje vedení společnosti účastnit se i nadále veletrhů a výstav.

Náklady na pobočku se podle Radka Řechky mohou lišit především dle zvoleného typu. Firma nabízí jak stacionární, tak mobilní mytí. V případě stacionární myčky se jedná o částku okolo 250 tisíc korun bez DPH a varianta obsahuje potřebný materiál na asi 1 měsíc fungování. Varianta mobilního mytí stojí okolo 145 tisíc korun bez DPH. Obsahuje i potřebný materiál na 1 měsíc fungování, ale nezahrnuje dopravní prostředek, který je možné získat prostřednictvím centrály na operativní leasing.

V nákladech na pobočku není zahrnuta licence, jejíž výše závisí na zvolené lokalitě. „Veškeré náklady řešíme také individuálně. Franšízant má například možnost zajistit si některé položky sám po našem předchozím schválení,“ popisuje finanční stránku Radek Řechka s tím, že náklady na sezónní pobočku se řešíme rovněž individuálně v závislosti na vybrané lokalitě, což jsou zejména golfová hřiště.

V současné době provozuje NoH2O pět provozoven na golfových hříštích a zatím pouze v Praze a okolí poskytuje službu mobilního mytí. Během listopadu 2016 pak centrála otevírá v Praze dvě nové pobočky a na příští rok plánuje otevření dalších dvou až tří poboček na golfových hřištích. Současně vyjednáváme se zájemci o franšízové licence v několika městech. „Zájem o službu má rostoucí tendenci, zákazníci se vracejí a využívají i naší službu mobilního mytí,“ dodává Radek Řechka.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014