Extéria expanduje
Franšízing nemusí být vhodným nástrojem rozšiřování značky jen v případě gastronomie, ale například také v poradenství bezpečnosti práce a požární ochrany. Dokládá to společnost Extéria, která se od roku 2011, kdy byla založena, rozrostla na 25 poraden v rámci tuzemského trhu. Expandovat ale plánuje i do dalších zemí jako je Německo, Polsko nebo Rakousko, na Slovensku přitom již firma provozuje čtyři franšízové pobočky.
S nově vznikajícími pobočkami je spojen také nárůst klientů, kterým firma nabízí dlouhodobou spolupráci tak, aby jim po celou dobu trvání zajistila kompletní služby a servis „Jelikož je náš obor daný legislativou, neexistuje zde velká sezónnost ani upadající zájem klientů či nasycení trhu. Bezpečnost práce i požární ochranu musí mít každý podnikatel řešenu stabilně, neustále v aktuálním stavu, i vzhledem ke změnám zákonů,“ komentuje situaci na trhu manažerka franšízové sítě Lucie Eliášová.
Poptávka po specializovaných službách roste podle Lucie Eliášové i z důvodů neustále se zvyšujícího počtu kontrol ze strany státních kontrolních úřadů, které udělují vysoké sankce. Výhodou Extérie je tak skutečnost, že klientům agendu bezpečnosti práce zajišťuje komplexně, a podnikatel se tak může starat pouze o svůj byznys. „Klienti nejvíce oceňují bezstarostnost a to, že v případě kontroly, či jiné nečekané mimořádné události, na to nejsou sami, a vždy jim pomůže zkušený tým techniků, odborníků na svém místě,“ říká Lucie Eliášová.
Kromě nabídky komplexních služeb mohou franšízami podle Lucie Eliášové nově využívat také interaktivní elektronickou verzi provozní příručky. „Díky této inovaci je usnadněna práce s příručkou, vyhledávání potřebných informací či tiskopisů, videí, odkazů, a je tím zajištěna i její jednodušší aktualizace,“ komentuje novinky Lucie Eliášová.
PŘEČTI ČLÁNKY
„V nejbližších dvou letech chystáme otevřít až 10 nových franšízových poboček Extéria Market. Na řadě je i vstup na nový trh," prozrazuje zakladatel sítě Miloslav Ramach.
Franšízanti Extéria se nemusí obávat nedostatku práce, mají ji i díky legislativním pravidlům. Na jaké klienty cílí?
„Nároky na dodržování bezpečnosti práce a hygienických předpisů vlivem pandemie vzrostly. Franšízanti z toho těží,“ říká ředitelka sítě Extéria Market Lucie Šimíková.
Miroslav Beneš začal s franšízovým konceptem Extéria Market podnikat před necelým rokem. Co ho přivedlo k myšlence stát se franšízantem?
Zájem o franšízu Extéria Market v uplynulých měsících rostl. Je za tím chuť převzít odpovědnost za svou budoucnost a rozjet vlastní podnikání?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.