Chystá se 2. Veletrh Franchisingu
Po úspěšném prvním Veletrhu FRANCHISINGU, který se konal v listopadu 2016 v pražském Slovanském domě, se chystá další ročník. Veletrh se bude konat opět v rámci mezinárodní akce Global Enrepreneurship Week a jeho načasování se kryje s termínem nadcházejícího Týdne podnikání, který proběhne 13. až 17. listopadu 2017. Pořadatelem je již tradičně společnost ELAI (European Leadership & Academic Institute). Organizace Veletrhu FRANCHISINGU 2017 se znovu ujme česká pobočka mezinárodní poradenské společnosti PROFIT system®.
První ročník Veletrhu FRANCHISINGU nabídl příležitost celodenních jednání mezi franšízory a potenciálními franšízanty. Výsledkem jsou aktuální diskuze o navázání spolupráce. „Setkali jsme se se zájemci z Košic, Ostravy a Českých Budějovic, s nimiž teď jednáme. Zatím je příliš brzy na to, abychom tvrdili, že budeme mít nové franšízanty. Můžu ale říct, že s výsledky Veletrhu jsem celkově spokojená a budu se těšit na další ročník,“ říká Michele Leschová, master-franšízant konceptu Brick4Kidz, který nabízí licence na vzdělávání dětí prostřednictvím stavění modelů z kostek LEGO.
Nové kontakty s potenciálními franšízanty navázal i nováček na trhu NoH2O, který poskytuje zákazníkům služby mytí automobilů bez vody. „Zájem o licence nás velmi mile překvapil. Kromě možnosti navázání kontaktů s případnými franšízanty hodnotíme velmi pozitivně i doprovodný program, který byl součástí Veletrhu,“ říká zástupce NoH2O Radek Řechka.
Summit Týdne podnikání s Veletrhem FRANCHISINGU letos navštívilo na 1 900 zájemců o svět podnikání, kteří kromě diskuzí s podnikateli a franšízory mohli navštívit i řadu workshopů. Mezi ně patřilo i celodenní Školení franchisingu, které formou přednášek a panelových diskuzí návštěvníky seznámilo se základními principy tohoto druhu podnikání.
V nastaveném modelu veletrhu, který poskytuje prostor pro rozvoj franšízových konceptů a zároveň nabízí důležité informace návštěvníkům, hodlá PROFIT system® pokračovat i v nadcházejícím ročníku. „I přesto, že současné komunikaci dominují sociální sítě a další digitální média, jsme přesvědčeni, že pořádání veletrhu má nezastupitelné místo i v budoucnosti, protože obchodníci dávají stále přednost individuální komunikaci. Veletrh je rovněž ideální příležitost jednotlivé nabídky porovnat na místě a poznat se se zástupci konceptů,“ říká ředitel společnost PROFIT system® Marek Halfar s tím, že se zájemci mohou těšit na větší míru interakce na stáncích, kde si budou moci nabídku jednotlivých konceptů prostřednictvím demonstrativních prvků sami vyzkoušet.
PŘEČTI ČLÁNKY
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Franchisingová smlouva je základem, na kterém je postaven vztah mezi franchisorem a franchisantem.
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI