Mr.Kebab momentálně provozuje 4 franšízové pobočky na Slovensku. Své zastoupení má též v Maďarsku, Turecku v Jižní Koreji a od prvního kvartálu roku 2017 bude i v Česku.
Pondělí
19.12.2016
Fastfoodová síť Mr. Kebab meziročně navýšila počet zákazníků. Zájemcům o franšízovou licenci nabízí možnost úvěru.
 

Kvalitní produkt a servis si své zákazníky brzy najde. Svědčí o tom fastfoodové restaurace Mr.Kebab, kterým meziročně vzrostl počet zákazníků o 8 až 10 %. Vedení se však potýká s nedostatkem volných míst, který brání šíření značky na trhu. „V obchodních centrech se často musí něco zrušit, abychom se tam mohli prosadit. U nově budovaných obchodních center zase musíme čekat, dokud se stavba nedokončí. Smlouvy se navíc podepisují dlouho dopředu,“ popisuje obtíže s šířením konceptu majitel sítě Ľubor Lelovits.

Franšízanti Mr.Kebab musí být podle Ľubora Lelovitse především takoví podnikatelé, kteří se dobrovolně rozhodnou pro podnikání pod touto značkou a mají minimálně 30 až 40 % vlastního kapitálu, který tvoří dva miliony korun v závislosti na velikosti prostor. V případě potřeby doplnění vstupního kapitálu je franšízantům otevřena i možnost partnerského úvěru. Samotnou restauraci Mr.Kebab je možné provozovat ve třech variantách: v klasickém obchodním centru, jako samostatnou obchodní jednotku na frekventované ulici nebo jako exteriérový stánek.

Centrála připravuje také nové produkty, které budou moci franšízanti nabízet svým zákazníkům. Celkově má zájem rozšířit řadu pokrmů více o čerstvé zeleninové a ovocné saláty. „Některé už jsou připravené do prodeje, další jsou momentálně v přípravné fázi,“ komentuje produktové novinky Ľubor Lelovits.

O rozvoj značky v České republice se budou starat noví partneři Petr Kutík a Ondřej Šlechta, kteří připravují otevření dvou fastfoodů v Praze. Plánované otevření se bude konat na jaře 2017. Tito partneři mají následně po udělení master-franšízové licence rozšiřovat síť Mr.Kebab po celé České republice.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014