19.12.2016
Rostoucí značka
Fastfoodová síť Mr. Kebab meziročně navýšila počet zákazníků. Zájemcům o franšízovou licenci nabízí možnost úvěru.
Kvalitní produkt a servis si své zákazníky brzy najde. Svědčí o tom fastfoodové restaurace Mr.Kebab, kterým meziročně vzrostl počet zákazníků o 8 až 10 %. Vedení se však potýká s nedostatkem volných míst, který brání šíření značky na trhu. „V obchodních centrech se často musí něco zrušit, abychom se tam mohli prosadit. U nově budovaných obchodních center zase musíme čekat, dokud se stavba nedokončí. Smlouvy se navíc podepisují dlouho dopředu,“ popisuje obtíže s šířením konceptu majitel sítě Ľubor Lelovits.
Mr.Kebab momentálně provozuje 4 franšízové pobočky na Slovensku. Své zastoupení má též v Maďarsku, Turecku v Jižní Koreji a od prvního kvartálu roku 2017 bude i v Česku.
Franšízanti Mr.Kebab musí být podle Ľubora Lelovitse především takoví podnikatelé, kteří se dobrovolně rozhodnou pro podnikání pod touto značkou a mají minimálně 30 až 40 % vlastního kapitálu, který tvoří dva miliony korun v závislosti na velikosti prostor. V případě potřeby doplnění vstupního kapitálu je franšízantům otevřena i možnost partnerského úvěru. Samotnou restauraci Mr.Kebab je možné provozovat ve třech variantách: v klasickém obchodním centru, jako samostatnou obchodní jednotku na frekventované ulici nebo jako exteriérový stánek.
Centrála připravuje také nové produkty, které budou moci franšízanti nabízet svým zákazníkům. Celkově má zájem rozšířit řadu pokrmů více o čerstvé zeleninové a ovocné saláty. „Některé už jsou připravené do prodeje, další jsou momentálně v přípravné fázi,“ komentuje produktové novinky Ľubor Lelovits.
O rozvoj značky v České republice se budou starat noví partneři Petr Kutík a Ondřej Šlechta, kteří připravují otevření dvou fastfoodů v Praze. Plánované otevření se bude konat na jaře 2017. Tito partneři mají následně po udělení master-franšízové licence rozšiřovat síť Mr.Kebab po celé České republice.
- AMICI Delivery & Bistro
- Arby´s
- Bageterie Boulevard
- Bistro Bonviván
- BubbleMania
- CAFÉ LEVEL
- Coffeeshop Company
- COLOSEUM
- CrossCafe original
- Dairy Queen
- Denny’s
- Easy Beer
- Eeasy Wine
- Grimaldi´s Pizzeria
- Lawry’s
- LODOSTREFA
- Los Capolitos
- McDonald´s
- Mr. KEBAB
- PJ’s Coffee of New Orleans
- Poe-Poe
- Subway
- Telepizza
- The PUB
- Tilted Kilt
- UGO
- Výtopna
- YOGOTERIE
Rostoucí značka
K tomuto článku není zatím komentář. Váš bude první.
Fórum 142 téma, 276 komentáře, 105 uživatelů- Oranžový slon pro potěšení dětí 2 komentáře posledni: 14.06.2011
- 17 poboček za 9 měsíců 2 komentáře posledni: 16.07.2011
- Záruky pro začínající podnikatele 2 komentáře posledni: 04.07.2011
- Kolik může stát pronájem v nákupním centrum? 2 komentáře posledni: 10.04.2011
- Franchisingová smlouva 2 komentáře posledni: 30.11.2017
- Co musí vědět franchisor a franchisant o sobě navzájem? 2 komentáře posledni: 12.09.2011
- Obchodní centrum za tři miliardy 1 komentář posledni: 30.03.2012
- České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších... 4 komentáře posledni: 04.10.2010
- Z Loun do Karlových Varů 1 komentář posledni: 05.03.2012
- Češi jsou úspěšní vývozci čaje 1 komentář posledni: 03.06.2010