Mr.Kebab momentálně provozuje 4 franšízové pobočky na Slovensku. Své zastoupení má též v Maďarsku, Turecku v Jižní Koreji a od prvního kvartálu roku 2017 bude i v Česku.
pondělí
19.12.2016
Fastfoodová síť Mr. Kebab meziročně navýšila počet zákazníků. Zájemcům o franšízovou licenci nabízí možnost úvěru.
 

Kvalitní produkt a servis si své zákazníky brzy najde. Svědčí o tom fastfoodové restaurace Mr.Kebab, kterým meziročně vzrostl počet zákazníků o 8 až 10 %. Vedení se však potýká s nedostatkem volných míst, který brání šíření značky na trhu. „V obchodních centrech se často musí něco zrušit, abychom se tam mohli prosadit. U nově budovaných obchodních center zase musíme čekat, dokud se stavba nedokončí. Smlouvy se navíc podepisují dlouho dopředu,“ popisuje obtíže s šířením konceptu majitel sítě Ľubor Lelovits.

Franšízanti Mr.Kebab musí být podle Ľubora Lelovitse především takoví podnikatelé, kteří se dobrovolně rozhodnou pro podnikání pod touto značkou a mají minimálně 30 až 40 % vlastního kapitálu, který tvoří dva miliony korun v závislosti na velikosti prostor. V případě potřeby doplnění vstupního kapitálu je franšízantům otevřena i možnost partnerského úvěru. Samotnou restauraci Mr.Kebab je možné provozovat ve třech variantách: v klasickém obchodním centru, jako samostatnou obchodní jednotku na frekventované ulici nebo jako exteriérový stánek.

Centrála připravuje také nové produkty, které budou moci franšízanti nabízet svým zákazníkům. Celkově má zájem rozšířit řadu pokrmů více o čerstvé zeleninové a ovocné saláty. „Některé už jsou připravené do prodeje, další jsou momentálně v přípravné fázi,“ komentuje produktové novinky Ľubor Lelovits.

O rozvoj značky v České republice se budou starat noví partneři Petr Kutík a Ondřej Šlechta, kteří připravují otevření dvou fastfoodů v Praze. Plánované otevření se bude konat na jaře 2017. Tito partneři mají následně po udělení master-franšízové licence rozšiřovat síť Mr.Kebab po celé České republice.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015