Firma do počtu
Na počátku existence 2+2 Školy matematiky byla myšlenka vytvořit vedoucí doučovací centrum. Za posledních 12 let se podařilo koncept rozšířit nejen v domovském Polsku, ale i na tuzemském trhu, kde je momentálně v provozu devět škol. Do budoucna usiluje vedení firmy o další růst, jehož příslibem je nárůst počtu žáků jak stávajících, tak nových poboček. „V Ostravě a Českých Budějovicích jsme zaznamenali nárůst o více než 35% a velmi dobře si vedly i v září 2016 nově otevřené pobočky v Písku, Třinci, Plzni a v Novém Jičíně,“ komentuje vývoj master-franšízantka Alana Koubková.
Škola matematiky se ale nevyvíjí jen v počtu poboček, ale také v oblasti materiálů pro výuku. Vyvinula například materiály k přípravě na přijímací zkoušky na střední školu nebo autorský program rozvoje matematických dovedností a logického myšlení pro předškoláky, který je nabízen i mateřským školám. Autoři připravují program pro přípravu k maturitě a centrála také zdokonaluje prezentaci firmy na internetu a v médiích.
Koncept 2+2 nabízí podle držitelky licence šanci uspět všem, kteří mají zájem pracovat s dětmi a mladými lidmi. Výhodou je podle ní rychlá návratnost počáteční investice. Celkové náklady na zřízení centra jsou asi 75 až 85 tisíc korun, přičemž doba návratnosti je 1 až 2 roky. Částka zahrnuje náklady na zařízení pobočky, marketing a vstupní franšízový poplatek. Vzhledem k tomu, že je síť škol 2+2 rozšířena ve více než šesti evropských zemích a zahrnuje více než 80 poboček, umožňuje zahraniční spolupráce výměnu poznatků a nová řešení tak přispívají ke zvyšování konkurenceschopnosti.
PŘEČTI ČLÁNKY
Marta Toulová je majitelkou jednoho z nejvíce rostoucích franšízových center Helen Doron English v Českých Budějovicích. Zeptali jsme se jí, jaký je její recept na úspěch.
Vzdělávací franšíza Logiscool chce proniknout dál do regionů. Může zde fungovat více jak 30 poboček.
Školy Maple Bear vznikají díky franšíze po celém světě a využívají dobré pověsti kanadského vzdělávacího modelu. V Česku míří do největších měst.
Williama, prince z Walesu, zaujal koncept Young Engineers. Líbí se mu jeho přístup, který v dětech vzbuzuje nadšení pro techniku. Zaujme i franšízanty v Česku?
„Vzdělávací workshopy jsou naším nejžádanějším produktem. Proto se na ně zaměřujeme v novém obchodním modelu pro franšízanty,“ říká Kamila Holody z Edukida.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Konopné potraviny, nápoje, CBD kapsle a kosmetika jsou stále žádanější. Za značku Cbweed nám příležitosti pro nové podnikatele přiblížil její franšízor Riccardo Ghibellini.
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Populární na fóru
Angličtina hlasitě
Aby ne, dneska angličtinu potřebuje pomalu i prodavačka. Tak aby o ní nebyl zájem. Mě je 45 a taky jsem musel začít chodit na kurzy kvůli zaměstnání. Ale není to...
Matika snadno a rychle
Vidíte, Bedřichu, máte příležitost něco vytvořit :)
Matika snadno a rychle
Jo, není něco i pro dospělé? Někteří jedinci by lekce matiky potřebovali...
Matika snadno a rychle
Zajímavá franchisa. Je dobře, že se někdo konečně zajímá i o vzdělání matematické