Americká kuchyně do Česka

Denny´s chce expandovat nejen v regionu střední a východní Evropy, ale i Asii nebo na Středním východě. Ročně obslouží restaurace s touto značkou více než 32 milionů zákazníků.
pondělí
09.01.2017
Denny´s nabízí exkluzivní licenci pro rozvoj značky na tuzemském trhu. Zájemci mají na výběr ze tří typů restaurací.
 

Denny´s je na domovském trhu ve Spojených státech synonymem klasických amerických večeří v prostředí rodinné restaurace s neformálním stolováním, ve kterém se podávají typická americká jídla: palačinky, omelety, vafle, hamburgery nebo steakové sendviče. Hosté mají restaurace k dispozici již více než 60 let, přičemž v současné době působí více než 1700 restaurací v 14 zemích po celém světě. V portfoliu této značky není ještě žádná evropská země a Denny´s by tento stav chtěl změnit prostřednictvím franšízových partnerů.

Podle Williama Edwardse, který značku zastupuje v regionu střední Evropy, má Denny´s plány otevírat restaurace na letištích, v blízkosti fakult, nákupních centrech, ale také v městských centrech, zejména v oblastech s vysokou frekvencí zákazníků. "Věříme, že nadešel čas pro vstup na evropský trh. Jsme si vědomi toho, že nejsme jediná americká značka, která bojuje o náklonnost zákazníků, ale věříme, že region je otevřený pro nové koncepty, které naplňují touhu a očekávání hostů" říká William Edwards.

Denny´s nabízí tři druhy franšíz podle typu restauraci. Malý Denny´s o rozloze 70 až 250 m² je ideální pro nákupní centra, letiště, nádraží, nebo oblasti kolem fakult. Standardní Denny´s s plochou 300 až 800 m² je určen pro samostatně stojící budovy, bary v centrech měst či velkých nákupních centrech. Dále je k dispozici Denny´s on-the-go, který je přizpůsoben k umístění podél silnic a velkých křižovatek, a měl by mít plochu od 250 do 500 m².

Partner, který má zájem o koupi franšízy, by měl být kapitálově silný investor se zkušeností a prokazatelnými výsledky v gastronomii nebo v příbuzném odvětví. Očekává se, že franšízant bude schopen uvést do provozu alespoň pět nových restaurací. Investice na zprovoznění jedné restaurace je odhadována na jeden milion dolarů, přičemž franšízant hradí měsíční franšízový poplatek 5,25% z hrubého příjmu. Podmínkou je rovněž, že podnikatel investuje 3,75% z hrubého obratu všech restaurací do marketingu. Odhadovaná návratnost investice je okolo 2 let.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015