Obchod bez hranic

I v letošním roce bude Retail Summit spojen s udělením ocenění nejúspěšnějším obchodníkům. Pod patronací společnosti MasterCard tak budou předány ceny Obchodník roku 2016.
Pátek
06.01.2017
Vize a prognózy rozvoje obchodu a inovace, které mění nejen nákupní chování. Taková jsou hlavní témata 23. ročníku Retail Summitu 2017.
 

V programu konference, jež se uskuteční od 30. ledna do 1. února v pražském Clarion Congress Hotelu, kladou pořadatelé důraz na dialog špiček kamenného a internetového obchodu. S tím souvisejí zejména témata vytváření zákaznického zážitku, propojování kamenného a internetového obchodu a v neposlední řadě pak právě probíhající konsolidace našeho e-Commerce.

Program Summitu, zveřejněný v těchto dnech, přivádí více než stovku expertů a manažerů, kteří budou diskutovat dopady technologické revoluce na poptávkovou i nabídkovou stranu trhu. Velký prostor bude věnován vizím a prognózám rozvoje obchodu. Východiskem bude úvodní prezentace Petry Průšové a Bronislava Kvasničky z výzkumné skupiny Kantar. Ta představí změny nákupního chování, související s „propojeným životem“. Noví zákazníci vyžadují nový marketing. O tom, jaké jsou jeho hlavní parametry, bude na Retail Summitu 2017 mluvit digitální marketér Tim Mason z britské firmy Eagle Eye Solutions. Konkrétní dopad měnícího se tržního prostředí na další rozvoj našeho obchodu pak osvětlí Tomáš Drtina a Zdeněk Skála z GfK, a to na základě zbrusu nové prognózy Retail Vision 2020, vycházející z expertních rozhovorů s klíčovými hráči českého trhu.

Zásadním tématem Summitu budou inovace měnící nákupní chování i obchod. Co nového se chystá, se účastníci dozvědí z řady zásadních přednášek. Roman Janovič (CISCO) a Michal Tomčík (Pygmalios) ve společné prezentaci vysvětlí, jak internet věcí a další technologické inovace zásadním způsobem obohatí možnosti poznání a pochopení spotřebitele. Stanislav Zrcek (Wincor Nixdorf) pak představí koncept propojeného obchodu, který umožňuje naplnit poptávku spotřebitelů po nákupu “kdekoliv, kdykoliv a jakkoliv“.

Retail Summit ve svém 23. ročníku dále posílí charakter platformy, na které se scházejí různé typy hráčů na trhu. V chystaném programu je pak zvláště akcentován dialog špiček kamenného a internetového obchodu. Lze očekávat, že v tomto směru budou zejména rezonovat témata vytváření zákaznického zážitku, propojování kamenného a internetového obchodu a v neposlední řadě pak právě probíhající konsolidace našeho e-Commerce. K té se vyjádří jedna z klíčových postav tohoto procesu, Jitka Dvořáková z nově vytvořené Mall Group. Retail Summit 2017 bude současně hostit i velký počet zástupců malých a středních obchodních firem, neboť ve vazbě na jeho termín proběhne v Congress Hotelu Clarion i seminář o EET, připravený ministerstvem financí. Místopředseda vlády Andrej Babiš kromě toho vystoupí v hlavním plenárním programu Summitu.


Populární na fóru

Česko jako domov pro nové značky

Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/

1 komentář(e)
posledni 08.02.2023
Běžná výše poplatků

Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...

2 komentář(e)
posledni 28.02.2021
Běžná výše poplatků

Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...

2 komentář(e)
posledni 04.01.2021
Franšíza - co to je?

Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...

1 komentář(e)
posledni 18.11.2019
Ochranné známky je třeba kontrolovat

Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...

1 komentář(e)
posledni 06.05.2019
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017