26.01.2017

UGO stále roste a čistí

Fresh barů a salaterií značky Ugova čerstvá šťáva bude nadále přibývat. Ke konci roku 2017 chce mít franšízová síť 88 provozoven.

Touha po zdravém životním stylu a výživě je hlavní hnací silou tuzemské sítě fresh barů a salaterií UGO, jejichž obliba po celé zemi rychle roste. V roce 2016 otevřela společnost Ugova čerstvá šťáva celkem 12 nových poboček. Některé z nich jsou výjimečné svou velikostí. "Určitě stojí za zmínku pobočka v OC Karolina Ostrava, která má rozlohu neskutečných 350 m2. Dále například naše high street pobočka UGOVA Salaterie přímo na Náměstí Svobody v Brně, která má 3 patra a uvnitř skluzavku. V tržbách oproti roku 2015 jsme vyrostli o 31%," říká Radim Tauchen, manažer franšíz UGO.

UGO clanek Foto UGO s.r.o.

V roce 2016 franšízová síť Ugova čerstvá šťáva vykazovala meziročně o 31 % vyšší tržby.

Tento rok chce tuzemská síť v expanzi i nadále pokračovat, a otevřít dalších 15 provozoven různých velikostí a formátů. "Velmi důležitý bude pro nás rok 2017 z hlediska franšízingu. Začneme prodávat licence pro náš největší formát UGOVA Salaterie, a to jak u nových poboček, tak i u stávajících," vysvětluje Radim Tauchen. Celkový počet poboček konceptu UGO ve všech formátech je v tuto chvíli 73. Z toho 37 je jich provozováno formou franšízy, zbylých 36 poboček patří mateřské společnosti UGO Trade s.r.o.

Bez přetvářky a lží, prostě na rovinu

Právě největší formát prodejen - UGO Salaterie - vlastní zatím pouze mateřská společnost, letos by měly některé z nich přejít již do rukou franšízantů. Zájem o franšízy UGO je podle Tauchena mezi podnikately stále veliký. Výběr budoucích partnerů je vždy velmi sofistikovaným procesem, a vítězí v něm podle manažera většinou ti, kteří podnik nepovažují za pouhou investici s vysokou návratností. "Ve společnosti UGO - ať již interně nebo navenek - si na nic nehrajeme, říkáme věci tak jak jsou, bez přetvářky a lží. Přesně tato filozofie se prolíná i do našich produktů a všeho, co děláme," tvrdí Tauchen.

K tomu se chce UGO nadále věnovat rozvoji nových produktů ve své nabídce. Velký úspěch loni sklidila akce, kdy si zájemci mohli ve freshbarech a salateriích předplatit balíček služeb pro očistu celého organismu. Letos na jaře proběhne další vlna "čisticí" akce. V čem spočívá? Během tří dnů její účastníci smějí konzumovat pouze ovocné a zeleninové šťávy. Žádné jídlo. Cílem je podpora regenerace a urychlení odbourávání škodlivin.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank