UGO stále roste a čistí

V roce 2016 franšízová síť Ugova čerstvá šťáva vykazovala meziročně o 31 % vyšší tržby.
Čtvrtek
26.01.2017
Fresh barů a salaterií značky Ugova čerstvá šťáva bude nadále přibývat. Ke konci roku 2017 chce mít franšízová síť 88 provozoven.
 

Touha po zdravém životním stylu a výživě je hlavní hnací silou tuzemské sítě fresh barů a salaterií UGO, jejichž obliba po celé zemi rychle roste. V roce 2016 otevřela společnost Ugova čerstvá šťáva celkem 12 nových poboček. Některé z nich jsou výjimečné svou velikostí. "Určitě stojí za zmínku pobočka v OC Karolina Ostrava, která má rozlohu neskutečných 350 m2. Dále například naše high street pobočka UGOVA Salaterie přímo na Náměstí Svobody v Brně, která má 3 patra a uvnitř skluzavku. V tržbách oproti roku 2015 jsme vyrostli o 31%," říká Radim Tauchen, manažer franšíz UGO.

Tento rok chce tuzemská síť v expanzi i nadále pokračovat, a otevřít dalších 15 provozoven různých velikostí a formátů. "Velmi důležitý bude pro nás rok 2017 z hlediska franšízingu. Začneme prodávat licence pro náš největší formát UGOVA Salaterie, a to jak u nových poboček, tak i u stávajících," vysvětluje Radim Tauchen. Celkový počet poboček konceptu UGO ve všech formátech je v tuto chvíli 73. Z toho 37 je jich provozováno formou franšízy, zbylých 36 poboček patří mateřské společnosti UGO Trade s.r.o.

Bez přetvářky a lží, prostě na rovinu

Právě největší formát prodejen - UGO Salaterie - vlastní zatím pouze mateřská společnost, letos by měly některé z nich přejít již do rukou franšízantů. Zájem o franšízy UGO je podle Tauchena mezi podnikately stále veliký. Výběr budoucích partnerů je vždy velmi sofistikovaným procesem, a vítězí v něm podle manažera většinou ti, kteří podnik nepovažují za pouhou investici s vysokou návratností. "Ve společnosti UGO - ať již interně nebo navenek - si na nic nehrajeme, říkáme věci tak jak jsou, bez přetvářky a lží. Přesně tato filozofie se prolíná i do našich produktů a všeho, co děláme," tvrdí Tauchen.

K tomu se chce UGO nadále věnovat rozvoji nových produktů ve své nabídce. Velký úspěch loni sklidila akce, kdy si zájemci mohli ve freshbarech a salateriích předplatit balíček služeb pro očistu celého organismu. Letos na jaře proběhne další vlna "čisticí" akce. V čem spočívá? Během tří dnů její účastníci smějí konzumovat pouze ovocné a zeleninové šťávy. Žádné jídlo. Cílem je podpora regenerace a urychlení odbourávání škodlivin.


Populární na fóru

Dotazník regionální produkty a gastroturismus

Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...

1 komentář(e)
posledni 07.01.2022
Taco Bell na cestě k vrcholu

Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.

1 komentář(e)
posledni 05.08.2021
Úspěšný rok pro Subway

Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...

1 komentář(e)
posledni 13.02.2020
Subway vidí potenciál na benzinkách

Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Subway vidí potenciál na benzinkách

a

2 komentář(e)
posledni 10.10.2019
Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015