REKLAMA - INZERÁT

Retail Summit 2017 za dveřmi!

Hlavní pozornost Retail Summitu 2017 bude věnována vizím a prognózám rozvoje obchodu a inovacím, jež mění nákupní chování i obchodu.

V programu konference, jež se uskuteční ve dnech 30.1. - 1.2.2017, je pak zvláště akcentován dialog špiček kamenného a internetového obchodu. S tím souvisejí zejména témata vytváření zákaznického zážitku, propojování kamenného a internetového obchodu a v neposlední řadě pak právě probíhající konsolidace našeho e-Commerce.

Maloobchodní trh prochází další revoluční změnou – digitální transformace definitivně instalovala na královský trůn zákazníka. A ten se chová pro řadu obchodníků i výrobců nečekaně… Odmítá respektovat hranice, které mu byly doposud vnucovány, ať ze strany firem či politiků. Chce komunikovat a nakupovat s využitím všech možností, které mu nabízí dnešní digitální doba. Přitom však není připraven zahodit to dobré, tradiční. Mizí ostrý předěl mezi kamenným a internetovým obchodem, zákazníci jej nechtějí. Padají i další hranice – nejen geografické, ale i ty mezi obchodem a výrobou a mezi jednotlivými „sily“ ve firmách.

Budoucnost má proto jméno „ONE. Jeden zákazník. Jeden trh. Jeden obchod“. A právě tím se bude zabývat 23. ročník největšího setkání obchodu a jeho klíčových partnerů ve střední Evropě Retail Summit 2017.

Program Summitu přivádí více než stovku expertů a manažerů, kteří budou diskutovat dopady technologické revoluce na poptávkovou i nabídkovou stranu trhu. Velký prostor bude věnován vizím a prognózám rozvoje obchodu. Východiskem bude úvodní prezentace Petry Průšové a Bronislava Kvasničky z výzkumné skupiny Kantar. Ta představí změny nákupního chování, související s „propojeným životem“. Noví zákazníci vyžadují nový marketing. O tom, jaké jsou jeho hlavní parametry, bude na Retail Summitu 2017 mluvit digitální marketér Tim Mason z britské firmy Eagle Eye Solutions. Konkrétní dopad měnícího se tržního prostředí na další rozvoj našeho obchodu pak osvětlí Tomáš Drtina a Zdeněk Skála z GfK, a to na základě zbrusu nové prognózy Retail Vision 2020, vycházející z expertních rozhovorů s klíčovými hráči českého trhu.

Retail Summit 2016 Foto Blue Events

Retail Summit 2017 konaný v pražském Clarion Congress Hotelu je připravován Svazem obchodu a cestovního ruchu ČR, VŠE Praha a společností Blue Events, navazuje na předchozích 22 ročníků tradiční konference o rozvoji obchodu. Zachovává si své zacílení na český a slovenský trh, posiluje však současně svůj mezinárodní charakter.

Zásadním tématem Summitu budou inovace měnící nákupní chování i obchod. Co nového se chystá, se účastníci dozvědí z řady zásadních přednášek. Roman Janovič (CISCO) a Michal Tomčík (Pygmalios) ve společné prezentaci vysvětlí, jak internet věcí a další technologické inovace zásadním způsobem obohatí možnosti poznání a pochopení spotřebitele. Stanislav Zrcek (Wincor Nixdorf) pak představí koncept propojeného obchodu, který umožňuje naplnit poptávku spotřebitelů po nákupu “kdekoliv, kdykoliv a jakkoliv“. Nové technologie však nebudou představeny jen v rámci teoretických přednášek, ale též na praktických příkladech. Společnosti CISCO a Pygmalios nainstalují v kongresovém centru nejnovější systémy umožňující analýzu agregovaných dat o pohybu osob a budou naživo prezentovat možnosti jejich využití pro proximity marketing a související analýzy. Účastníkům bude též dána k dispozici mobilní aplikace s řadou zajímavých funkcí, včetně networkingu. Aplikaci s názvem Retail Summit 2017 si lze po registraci na konferenci stáhnout z GooglePlay či AppStore.

Retail Summit ve svém 23. ročníku dále posílí charakter platformy, na které se scházejí různé typy hráčů na trhu. V chystaném programu je pak zvláště akcentován dialog špiček kamenného a internetového obchodu. Lze očekávat, že v tomto směru budou zejména rezonovat témata vytváření zákaznického zážitku, propojování kamenného a internetového obchodu a v neposlední řadě pak právě probíhající konsolidace našeho e-Commerce. K té se vyjádří jedna z klíčových postav tohoto procesu, Jitka Dvořáková z nově vytvořené Mall Group. Retail Summit 2017 bude současně hostit i velký počet zástupců malých a středních obchodních firem, neboť ve vazbě na jeho termín proběhne v Congress Hotelu Clarioni seminář o EET, připravený ministerstvem financí. Místopředseda vlády Andrej Babiš kromě toho vystoupí v hlavním plenárním programu Summitu.

I když Retail Summit 2017 bude doslova nabit inovacemi, novými technologiemi a aktuálními informacemi o rychle se měnícím retailovém trhu, jeho klíčové poslání, mnohokrát úspěšně naplněné v dlouhé historii této společenské a odborné události, zůstává. Organizátoři věří, že účastníkům umožní navázat nové kontakty a utužit ty stávající, uzavřít nové obchody a v neposlední řadě získat energii do dalšího businessu.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank