Revoluční byznys s teplem
Byt dokáže ohřát během 15 minut na požadovanou teplotu, má široké využití pro rodinné domy, průmyslové a hospodářské stavby. Kromě toho má Maxeco podle svých výrobců protiplísňové a antibakteriální účinky, vysuší mokré stěny, a zlepšuje kvalitu vzduchu v místnostech. Samoregulační topné fólie pocházejí z Koreje, použít je lze na podlahu, stěny, strop, ale i v exteriérech (jsou voděvzdorné) mají životnost až 40 let a nepotřebují žádnou pravidelnou údržbu.
Oproti klasickému systému šetří Maxeco energii a tím náklady na vytápění. Společnost Maxeco s.r.o. založili v květnu 2015 firemní společníci, kteří mají více než desetileté zkušenosti v oboru. Pobočky vlastní firma i v zahraničí: Španělsku, Polsku, Slovensku, Srbsku, a na Ukrajině. Koncept Maxeco hledá vhodné nové partnery pro otevření dalších franšíz v zahraničí, a to včetně České republiky. Franšízanti sdružení pod značkou Maxeco se podílejí jak na prodeji produktů, tak na instalaci topných fólií. Službu instalace topných fólií u zákazníka provádějí proškolení montéři.
Investice do nové pobočky vyjde asi na 750 tisíc
Franšízanti dostávají od firmy ucelený koncept, podporovaný centrálou. Ten zahrnuje veškeré činnosti, které souvisejí s otevřením a rozvojem franšízové pobočky. Balíček pro nové franšízanty obsahuje také vizualizaci pobočky, pracovní oděvy pro zaměstnance a kompletní vstupní školení. Franšízanti mají právoi používat firemní logo a know-how. Vedení Maxeca novou pobočku posléze začlení do své distributorské sítě. Franšízanti mají také zaručenou územní exkluzivitu a k dispozici jednotný informační systém.
Zájemci o franšízu Maxeca by měli mít obchodního ducha, prezentační dovednosti, a kapitálovou vybavenost. Vstupní poplatek činí od 50 000 Kč podle velikosti regionu. Celková investice (včetně vybavení pobočky a prvního naskladnění) se obvykle pohybuje kolem 750 000 Kč. Exkluzivní smlouva platí 5 let s možností prodloužení.
PŘEČTI ČLÁNKY
Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?
Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?
Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.
„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.
Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.
Nejčtenější
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Populární na fóru
Nový tip na podnikání
Dánská značka nábytku pro děti Flexa míří do Česka. Chce vybudovat síť prostřednictvím franšízantů. Co myslíte, jak se jí povede v přímém souboji s...
Mezera na trhu?
p.Plesník můžete mi zavolat či napsat,potřeboval bych poradit.děkuji 602369757
Kde je mezera na trhu?
Pokud je tento systém na cestě zlepšit podmínky k podnikání v České rebublice, tak jim jen tleskám. jen vezměte v potaz, že malé firmy mají malé tj. nízké finanční...
Kde je mezera na trhu?
Komentář