01.02.2017

Výjimečné děti z LEGO světa

Shop in shop koncepty má v plánu letos rozvíjet prodejce dětského oblečení LEGO wear. Formu spolupráce s populární značkou si partneři určují sami.

Do barevného světa kostek LEGO zvou prodejny s dětským zbožím značky LEGO wear, kterých je po celé Evropě kolem tisícovky. Výrobcem oblečení a doplňků pro děti do 12 let je dánská firma Kabooki, výhradním distributorem a Master franchisantem pro Českou a Slovenskou republiku se stala společnost SmartLife s.r.o. Franšízy LEGO wear mohou být provozovány jako monobrandové prodejny i v podobě shop in shopu.

Lego wear clanek 2017 Foto LEGO® wear

Firma SmartLife se stala výhradním distributorem všech šesti LEGO licencí v regionu střední a východní Evropy. Jedná se vedle oblečení LEGO wear o LEGO úložné boxy, svítilny, aktovky, hodinky a kancelářské potřeby.

Právě tuto formu spolupráce hodlá SmartLife upřednostňovat i v roce 2017. Nové franšízy otevírat nehodlá. "Chtěli bychom co nejvíce využít našeho portfolia LEGO licencí, na které jsme patřičně hrdí, k tvorbě jedinečných shop in shop konceptů. Naše společnost je také hlavním partnerem filmu LEGO Batman Movie, a oslovují nás tak nově i producenti českých dětských filmů," říká ředitelka divize LEGO Wear Jarmila Janíková. Uplynulý rok přinesl její společnosti navýšení obratu o 30 % a získání dalších licenčních produktů LEGO do firemního portfolia.

Shop in shop za 170 tisíc

Společnost SmartLife momentálně provozuje dvě vlastní monobrandové prodejny LEGO wear. Další otevírat již nehodlá vzhledem k politice celé skupiny LEGO Group, upřednostňující právě shop-in-shop. Zájem je o tento typ spolupráce podle Janíkové i přesto stále velký. "S lítostí některé uchazeče odmítáme, neboť některé regiony již i díky konceptu shop-in-shop obsazeny. Značka LEGO wear je do jisté míry exkluzivní záležitost a není naším cílem, aby byla v každém obchodním centru či sportovním řetězci," dodává Jarmila Janíková.

Zájemcům o spolupráci LEGO wear prý nic nenařizuje, pouze doporučuje. A to jak z hlediska vybavení, tak skladby sortimentu. Partneři SmartLife neplatí žádný franšízový poplatek. K dispozici mají firemní poradenství o provozu při konceptu shop in shop, v případě zájmu i návrh objednávek, řízení zásob, a průběžné školení personálu. Zařízení shop in shopu o rozloze 20 m² s originálním LEGO Wear nábytkem vyjde asi na 6 180 eur (167 tisíc korun). ). Nábytek LEGO wear dá prodejnímu prostoru patřičný ráz světa LEGO, ale není podmínkou.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank