Nabídka služeb společnosti Amaryllis obsahuje jak běžné kosmetické, tak i služby z oblasti estetické či korektivní dermatologie. Konkurovat tak chce i plastické chirurgii. Zaměřuje se na odborné ošetření obličeje i celého těla.
Středa
15.02.2017
Estetické salony Amaryllis ručí nově partnerům za obrat do výše investice. V Mladé Boleslavi se franšízantem stane herec Tomáš Krejčíř.
 

Omladit či zpomalit stárnutí umí v pražském estetickém a regeneračním centru Amaryllis, které funguje jako franšízová síť. Salony vlastní kromě Prahy také například v New Yorku, Londýně či Dubaji. "V dnešní době patří k životnímu stylu starat se o svůj vzhled, a prevence v tomto směru funguje lépe než řešení problémů," říká herec a moderátor Tomáš Krejčíř, který v březnu otevírá novou pobočku značky Amaryllis.

Firmu si Krejčíř ke spolupráci vybral proto, že se službami salonu Amaryllis bude moci poskytovat komplexní služby na vysoké úrovni, která odpovídá i jeho firemní strategii. V Mladé Boleslavi vlastní firmu na úpravu očí a rtů (má také na 20 poboček), a služby salonu Amaryllis si tak pouze přidá do nabídky. "Naší prioritou je nadstandardní péče, nejmodernější a nejkvalitnější možné vybavení na trhu a samozřejmostí také nejlepší postupy ošetření z rukou vysoce kvalifikovaných lékařů a personálu," vysvětluje Krejčíř.

V každém českém, slovenském i maďarském městě

Kromě Mladé Boleslavi Amaryllis vlastní franšízové prodejny také v Jihlavě, Chebu, Teplicích, Chrudimy, Domažlicích. Salon Amaryllis v Praze má společnost Gusela s.r.o. ve svém vlastnictví. Další franšízové pobočky plánuje otevřít v dohledné době v Táboře, Českých Budějovicích nebo ve slovenských Košicích či v Trenčíně. "Stabilizovaly a zvedly se obraty, nastartovaly se nové postupy, které urychlují výsledky našich ošetření," hodnotí uplynulý rok ve své firmě marketingový ředitel Juraj Slovák.

Zájemcům o franšízu nabízí Amaryllis tři typy spolupráce, nově garantuje obrat do výše vstupních nákladů. "Pro franšízanty připravujeme nové postupy, nejenom v oblasti ošetření, ale také marketingu, samozřejmostí bude zavedení ověřených novinek – produktů, přístrojů a postupů. Aktuálně jsou podepsané 3 smlouvy, včetně Slovenska, nicméně jsme rádi, že týdně přichází minimálně jeden zájemce o franšízu. Cílem je rozšíření AMARYLLISU do každého města v ČR, SR a Maďarska," říká Slovák s tím, že také vyřízení případného bankovního úvěru je při spolupráci se salonem coby ručitelem snažší.