Coffeeshop je 17. franchisovou příležitostí

Coffeeshop Company provozuje na 200 kaváren, v Česku je od roku 2007 se šesti kavárnami.
Úterý
26.05.2009
Novou možností pro podnikání z katalogu franchisových příležitostí je síť stylových kaváren Coffeeshop Company.
 

Koncept Coffeeshop Company vznikl v roce 1999 v Rakousku. Síť založila společnost Schärf, která má 60ti letou historii v dovozu a pražení kávy a výroby espresso strojů. Svou první pobočku otevřel ve Vídni. V současné době působí ve čtrnácti zemích střední a východní Evropy a v USA. V Česku provozuje koncept svou první kavárnu od roku 2007. V současné době zde má šest vlastních kaváren.

Téměř 200 kaváren po celém světě

V současné době provozuje Coffeeshop Company téměř 200 kaváren. Drtivá většina z nich funguje na principu franchisingu. Značka sáza na spojení tradičních hodnot podávání kávy a moderních trendů přípravy kávových specialit. Koncept sází na to, že se káva stává součástí životního stylu a je spojena se specifickou kulturou. Coffeeshop Company přináší atmosféru spojenou s vídeňskými kavárnami, včetně interiéru a obsluhy.

Investice

Celková investice do rozjezdu kavárny Coffeeshop Company, zahrnující i licenční poplatek, se pohybuje mezi 95.000 a 190.000 euro. Systém vyžaduje, aby se franchisant podílel na chodu provozovny. Více informací o systému v katalogu franchisových příležitostí.


Populární na fóru

Franšíza McDonald’s? Doživotí

Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?

1 komentář(e)
posledni 03.02.2018
Prodej podniku - nápadu

To s vámi soucítím. Také jsem měla jeden celkem úspěšný projekt, ale stál mě veškerý čas, takže už mě ke konci ani tolik netěšil... Společnost se určitě...

2 komentář(e)
posledni 24.11.2017
Sushi v Česku jde

Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.

1 komentář(e)
posledni 29.10.2015
Komunikace je základ

The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...

1 komentář(e)
posledni 21.09.2015
Lidé jsou základ

Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...

1 komentář(e)
posledni 15.07.2015
Prodej podniku - nápadu

Dobrý den, mám podnik v gastronomii, je to jedinečný nápad založený v srpnu 2014, na facebooku máme přes 10tis fanoušků a nemáme problém, co se týče...

2 komentář(e)
posledni 16.06.2015
Fast food franchises

Dobrý den, protože ráda cestuji, dovolím si říct, že jsem viděla řadu zajímavých konceptů, které mají po světě řadu poboček - nevím, jestli zrovna...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014
Fast food franchises

Fastfoodové koncepty jsou u franchisové spolupráce nejoblíbenější, avšak český gastronomický trh aktuálně zažívá konsolidaci. Tudíž dle našich informací je...

3 komentář(e)
posledni 19.11.2014