13.02.2017

Budoucnost s EVROPOU

Realitní kancelář EVROPA má přes 40 poboček, za rok jich má být 80. Spolupráci nabízí i makléřům, kteří nejsou s provozem své kanceláře spokojeni, a rádi by služby vylepšili.

EVROPA Realitní kancelář na trhu působí více než 17 let, loni se rozrostla o další pobočky. Majitel nové kanceláře v Českých Budějovicích JIří Plch je realitním veteránem, nemovitostem se věnuje řadu let, a podle centrály franšízové společnosti tak jeho začlenění do prodejního systému EVROPY odstartuje ve firmě novou etapu. Již loni v lednu realitní kancelář Michala Macka zahájila provoz pobočky také v pražských Vršovicích.

Pobočka Evropa realitní kancelář Foto Evropa realitní kancelář

EVROPA Realitní kancelář aktuálně provozuje pod zavedenou značkou více než 40 poboček. Její franšízanti mají k dispozici v databázi 45 tisíc zákazníků, kteří poptávají nemovitost.

S realitami mám zkušenosti, bohužel jsem ale v minulosti nevsadil na dobrého koně, což mne přivedlo k EVROPA realitní kanceláři," říká jednatel vršovické kanceláře Tomáš Löbl. EVROPA si loni kladla za cíl expanzi do menších měst, další provozovny zahájily svou činnost na Mělníku, v Čelákovicích, a pražských Horních Počernicích, v jednání jsou Karlovy Vary či Olomouc. "Pobočky budeme letos otevírat napříč celou zemí, za rok bychom chtěli jejich počet zdvojnásobit," říká ředitel akvizice Petr Lovětinský v EVROPA Realitní kanceláři s tím, že pobočkám poskytují veškerý servis, proto jejich počet bude podřízen možnostem centrály. "Nechceme pouze prodávat licence, ale o své kanceláře také pečovat," říká.

Čas na nový start na trhu s nemovitostmi je nyní vice než příznivý. I letos bude panovat výhodná situace na trhu. Objem realitních investic ve střední a východní Evropě loni vzrostl meziročně zhruba o desetinu na necelých 300 miliard korun. Téměř polovina připadala na Polsko, 30 % na Česko, kde vzrostl objem realitních investic meziročně o necelou třetinu. S jídlem roste nicméně chuť, a je třeba se připravit na fakt, že právě v realitách se nelze vyhnout neustálému boji s rostoucí konkurencí. I podle Lovětinského místo na trhu stále je.

Přímou cestou k úspěchu

"Nebojím se říci, že nabízíme jedny z nejlepších podmínek na trhu, a to pro všechny zainteresované strany," tvrdí Petr Lovětinský. "Před podpisem jakékoliv smlouvy jednáme na rovinu, nelžeme. S franšízanty i makléři se nadále potkáváme, navštěvujeme pobočky, připravujeme je i na případné těžkosti," vysvětluje Lovětinský s tím, že za úspěch kanceláří samozřejmě společnost neručí. "Každého navedeme tak, aby úspěšný byl. Jestli ale franšízant na naše rady dá, to už je na něm samotném," dodává.

Realitní kancelář EVROPA aktuálně poutá pozornost zákazníků i nových franšízantů skrze televizní reklamu, v níž říká, že "Budoucnost vašeho bydlení nemusí být ve hvězdách". To samé ostatně platí i pro oblast podnikání, pod zavedenou značkou na trhu je vždy snazší přesvědčit a získat nové klienty. V realitách je pak důvěra při obchodu obzvlášť důležitá, lidé totiž často skrze makléře investují veškeré své životní úspory a třeba i rodinný majetek. Rozhodování bývá proto z podstaty věci dlouhodobé a opatrné.

EVROPA kromě lokální exkluzivity poskytuje svým partnerům například podporu v efektivním vedení provozních nákladů a výnosů. Vytváří pro své franšízanty konkrétní marketingové kampaně, podporující prodej přímo v jejich regionu. K inzerci mohou výhodně využít centrální web, kam lze vkládat vlastní zakázky.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank