21.02.2017

Jedinečnost z druhé ruky

Žádné podnikání není jednoduché, provozovat second hand však podle majitele franšízové sítě Déjà Vu boutique zvládne i zájemce světem obchodu zcela nedotčený.

Před rokem odstartovala svou činnost česká franšízová síť Déjà Vu boutique. Zaplnit volný prostor na trhu s oděvy se tehdy rozhodla Romana Tvarůžková, která založila v ČR také franšízovou společnost Novodobá Sanitka. Již po prvních měsících provozu Déjà Vu boutique otevíral třetí franšízu. Pobočku na Praze 4 v březnu 2016 zakoupil Dominik Paťha, který se o pár měsíců později stal majitelem celé franšízové sítě. Za cíl si stanovil vybudování secondhandové sítě, jež nemá v Čechách a na Slovensku obdoby.

Déja Vu Boutique, modelové a modelky Foto Déja Vu Boutique

Za licenci zaplatí noví franšízanti Déjà Vu boutique jednorázově 50 tisíc korun, na vybavení prodejny je poté potřeba nejméně 200 tisíc.

V secondhandových prodejnách Déjà Vu boutique nabízí oblečení prestižních italských značek za příznivé ceny. Italské zboží z druhé ruky podle Paťhy prodejnám zajišťuje takřka nulovou konkureci na trhu. Letos plánuje otevření nových poboček na Slovensku, kde má aktuálně 8 vážných zájemců. Poté chce hledat master-franšízora také v Polsku a dokončit e-shop, jehož prostřednictvím by značka mohla začít prodávat své zboží také na internetu. Jednotlivé pobočky by se na obsahu a nabídce příslušného webu měly podílet.

Volných měst je stále dost

Zájemci o franšízy se podle Dominika Paťhy ale hlásí stále častěji také v České republice. "Měst, kde ještě nemáme prodejnu a jsou tak pro potenciální franšízanty stále volná, je hodně," říká. Jeho novým partnerům by mělo stačit k otevření franšízy kolem 250 tisíc korun, neměl by mu chybět podnikatelský duch, měl by být angažovaný a mít chuť pouštět se do nových projektů.

"Každému pomáháme, a myslím si, že provozovat naší franšízu zvládne opravdu každý, kdo skutečně chce," tvrdí Paťha s tím, že jeho značka je skutečně jedinečná díky nabídce proslulých značek jako Armani, Dolce & Gabbana, Prada, Pierre Cardin, Calvin Klein, a další. "Žádné podnikání není jednoduché. V našem případě jde ale přece jen o secondhand, kde je hlavní náplní obchodu přeprodej zboží," dodává. Franšízantům poskytuje prý veškerou potřebnou podporu a pomoc například se zařízením dotací na zaměstnance, k dispozici mají i komplexní návod pro provoz pobočky a kompletní firemní marketing.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank