Koncept značky Partners je nastaven čistě pro partnerské bankovní a poradenské pobočky, které umožňují například lidem z menších měst větší výběr z finančních produktů, než jaký mají v jedné nebo dvou místních bankovních pobočkách.
Pátek
17.02.2017
Finanční poradenská společnost Partners nabízí vybudované základny se stovkami zákazníků v menších městech. Od svých partnerů vyžaduje především plné nasazení.
 

Poradenská síť poraden, specializující se na finance, spolupracuje s Unicredit bank na změně ve vedení některých partnerských poboček. "Jsou to místa, ze kterých z různých důvodů odešel partner. Vždy ale vybudoval zajímavé obchodní přležitosti s potenciálem, které chceme zachovat, proto je dále nabízíme k převzetí," vysvětluje ředitel projektu Partners market Martin Hrůša s tím, že novým partnerům nabízí Partners například příznivé provozní náklady.

Odchod partnera neznamená automaticky uzavření pobočky, Naopak, centrála Partners k tomuto kroku sahá až jako k poslední možnosti. "V minulosti jsme zavřeli 3 obchodní místa což je zatím pod očekáváním. Důvodem takto malého čísla je fakt, že se nám daří pro naše pobočky nalézt nového provozovatele. Koncept se liší od běžného fungování poradenských firem, a proto zatím vliv konkurence nepociťujeme," říká Hrůša.

Jak by měl vypadat ideální nový majitel pobočky sítě Partners? "Odpověď na tuhle otázka je jako hledání svatého grálu. V zásadě vybíráme osobnosti s kapitálem, které dobře znají svůj region, chtějí osobně řídit pobočku a umí vést lidi. Nemusí být ale z financí," ujišťuje Martin Hrůša.

Hledání zlatého grálu v podobě ideálního partnera

"Máme u nás velkou skupinu úspěšných lidí, kteří přišli z jiného oboru. Primárně jde o to, věnovat se své pobočce a podnikání naplno a mít vstupní kapitál alespoň 500 000 Kč, i když i zde umíme z části pomoci," doplňuje. Společnost Partners zvýšila loni průměrný měsíční obrat Partners marketů o 45%. Přibylo sice méně poboček nežli v uplynulých letech, došlo ale ke zlepšení výkonnosti poboček v jednotlivých městech.

Po roce provozu generují pobočky Partners měsíční obrat kolem 500 tisíc korun. Letos chce přední tuzemská poradenská značka pokračovat ve zvyšování výkonnosti poraden, bude otevírat i nové pobočky. Přiblížit se chce hranici 90, nyní jich má kolem 70. "Tím bychom se stali osmou největší bankovní sítí v republice. Máme nové obchodní partnery i produkty. Zaměřit se chceme na zhodnocování finančních prostředků našich klientů" uzavírá Hrůša.