Podstatou OK POINTů je možnost sjednat si za spolupráce s poradcem produkt nebo službu na míru v rámci aktuální nabídky finančních institucí. Budoucí franšízanti musí proto detailně znát svůj region a být schopni využít obchodních vazeb. Podmínkou je i trestní, finanční a morální bezúhonnost.
Úterý
28.02.2017
Franšízy OK POINT společnosti Broker Consulting a mBank sahají již do 12 krajů. Návratnost investice milion korun je 6 měsíců.
 

Svůj třináctý OK POINT otevřela finančně poradenská firma Broker Consulting spolu s mBank. Do konce roku plánují počet stávajících poradenských kanceláří ztrojnásobit. Nová pobočka v Třinci se může pochlubit moderními technologiemi, které usnadňují zákazníkům orientaci ve finančních produktech a službách společnosti Broker Consulting. Kromě kompletní produktové nabídky je v novém OK POINTu i zbrusu nový moderní bankomat.

"Otevření 13. pobočky je pro nás dalším krokem k dosažení letošního cíle, kterým je 35 fungujících OK POINTů po celé České republice. Výhledově bychom tento cíl chtěli ještě ztrojnásobit,“ říká Jan Lener, ředitel komunikace Broker Consulting. Franšízový koncept OK POINT spojuje 3 služby: finanční, bankovní a realitní. Mezi jeho klientelu tak patří rodiny, firmy, i jednotlivci.

Centrála poskytuje partnerům kromě knoh-how také například kompletní individuální marketingovou kampaň v místě působení jednotlivých OK POINTů. Franšíza OK POINTů umožňuje tvořit pasivní příjmy díky jedinečným systémům odměn za servis a péči o klienty. Konkrétní postupy a čísla však kvůli konkurenci nezveřejňuje.

Součástí více než 100 center

Broker Consulting je jednou z největších poradenských společností na českém i slovenském trhu v oblasti financí a realit. Do výčtu produktů a služeb Broker Consulting patří například založení účtu bez poplatků, sjednání spoření, investic, či hypotéky. Služby společnosti Broker Consulting poskytuje v tuto chvíli přibližně 1200 finančních konzultantů v celkem více než 100 klientských centrech a kancelářích.

OK POINT je místem, ve kterém mohou lidé sjednávat produkty a služby různých bank i pojišťoven, aniž by museli navštěvovat několik různých institucí. Svým klientům přináší společná značka firem Broker Consulting a mBank jako přidanou hodnotu naprostou nezávislost a svobodu rozhodování při výběru finančních produktů.